Lillemus Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Jeg har stooort vindu på stua, ca. 1,5x2,3 meter kanskje og nå blåser det så vanvittig ute at vinduet blafrer så jeg ser det! Tror jeg går og legger meg nå så jeg ikke sitter her om ruta skulle ryke... 0 Siter
pekkaline Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Huff det høres skummelt ut! Finn frem tykk teip å sett på vinduet i kryss og tvers kanskje?? Somregel så høres det verre ut enn det er... 0 Siter
bouenas Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Her blafrer vinduene også. Dog ikke så store vinduer som du har, men ganske store, og maaange. De hardeste vindråsene er skremmende, har trodd vinduene skulle brase inn, opptil flere ganger i dag. Glad de står enda. 0 Siter
mrxx Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Skal nok litt mer til. Den kan selvsagt blåse inn hvis det blåser ekstremt, men den tåler nok endel 0 Siter
gripp Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Glasset skal bøye seg litt i sterk vind ("blafre"). Du er ikke vestlending, skjønner jeg :-) 0 Siter
Dirflos79 Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Kor i landet bur du? Sånne situasjonar med mykje vind er vanleg her som eg bur :-D 0 Siter
alwaysme Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Glasset skal bøye seg litt i sterk vind ("blafre"). Du er ikke vestlending, skjønner jeg :-) Eller Nordlenning ;-) Vanlig at rutene blafrer og knaker, særlig her jeg bor nå, her er det sterke fallvinder på SW. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.