Gå til innhold

pys blir inne i natt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg har ikke kattesand, så her vet jeg ikke hva jeg gjør. Katta er to år gammel og har do i naturen til vanlig. Nå er det så store mengder snø og mere i vente at jeg er redd han vil snø inne et sted..... Vil han klare å holde seg til morraen? Eller tipper dere på "godlukt" her i morgen...

Tips?

Skrevet

La ham sove på badet. Da er det enklere å gjøre rent etter den om den skulle finne på å gjøre fra seg!

Eller har dere kjeller?

Skrevet

Ta en pappeske, plastbalje eller what ever, og legg avispapir i bunnen. Gjerne litt opprevet avispapir på toppen. Blir en flott nøds-kattedo :)

Skrevet

Ta katten inn på et rom som du kan tillate slike ulykker på, f.eks badet?

jeg ville ikke satt ut katten i natt, uansett vaskejobb i morgen eller ikke:)

Skrevet

La ham sove på badet. Da er det enklere å gjøre rent etter den om den skulle finne på å gjøre fra seg!

Eller har dere kjeller?

Vi har kjeller, men det er kun mur der. (inndelte rom), så da tror jeg badet egner seg bedre.

Skrevet

Ta en pappeske, plastbalje eller what ever, og legg avispapir i bunnen. Gjerne litt opprevet avispapir på toppen. Blir en flott nøds-kattedo :)

Man tager hvad man haver ja! Lurt! Setter den på badet med pus da kanskje.. :)

Skrevet

Ta katten inn på et rom som du kan tillate slike ulykker på, f.eks badet?

jeg ville ikke satt ut katten i natt, uansett vaskejobb i morgen eller ikke:)

Har ikke hjerte til å ha katten vår ute nei. Han ligger langtrakt ut foran vedovnen her nå :)

Skrevet

Vi har kjeller, men det er kun mur der. (inndelte rom), så da tror jeg badet egner seg bedre.

Katta vår satt seg på sluken på vaskerommet hvis hun måtte tisse om natten de nettene hun var inne. Hehe... vi synes det var litt morsomt, vi..

Skrevet

Man tager hvad man haver ja! Lurt! Setter den på badet med pus da kanskje.. :)

Pus vil nok ta poenget, og kooose seg på badet natten igjenomm. Mens h*n hører vinder uler ute :)

Skrevet

Katta vår satt seg på sluken på vaskerommet hvis hun måtte tisse om natten de nettene hun var inne. Hehe... vi synes det var litt morsomt, vi..

Jøss! Ja men det var da en smart katt! :)) Jeg har min sluk under dusjen....så det skal vel noe til da :)

Skrevet

Har ikke hjerte til å ha katten vår ute nei. Han ligger langtrakt ut foran vedovnen her nå :)

hehe samme som min det:) minstemann på 5 år fant frem teppet hennes før han la seg og la det foran ovnen, det er så varmt der at katten er i svime ser det ut til:)

Skrevet

Jøss! Ja men det var da en smart katt! :)) Jeg har min sluk under dusjen....så det skal vel noe til da :)

hehe..da spørs d, ja.. =)

vet ikke helt hvordan hun fant ut at hun skulle gjøre det DER.

Mulig hun har merket at vannet fra vaskemaskinen renner ned der..men det får da være måte på intelligens=) hehe...det sparte værtfall oss for litt vask da... rant ikke over hele gulvet..

=)

Skrevet

Vi har holdt begge kattene innendørs i noen tilfeller. Det har gått helt fint.

Den forrige katten vår sov nesten alltid inne på natta. Vi lot soveromsdøra vår stå på gløtt, så hun kunne komme inn og varsle oss dersom hun måtte på do. Hun hoppa da opp og grafsa tak i tærne til gubben slik at han våkna. Gubben blei like sur og gretten hver gang (på meg, som lot katta sove inne) *hehe*

Skrevet

Den forrige katten vår tissa på do (menneskedo altså).

Hun stilte seg opp på doringen og stakk rompa fram over doskåla og pissa.

Skrevet

Stilig:-)

Skrevet

Lærte dere henne dette, eller fant hun ut av det selv? Jeg har sett oppskrift på hvordan man kan lære katten å gå på do, men jeg har ikke prøvd den ut! :D

Skrevet

Mine katter stod just på døra og skreik, ville inn de også :)

Jeg tipper katten din holder seg over natten. Så får du avlevere rapport i morgen :D

Skrevet

Lærte dere henne dette, eller fant hun ut av det selv? Jeg har sett oppskrift på hvordan man kan lære katten å gå på do, men jeg har ikke prøvd den ut! :D

Vi kjente gjentatte ganger at det lukta kattepiss i do og skjønte ingenting... En dag tok vi henne på fersken med rumpa hengende over doskåla ;-)

Hun hadde antagelig sett på oss, for hun pleide å ligge på badegulvet og varme seg.

Skrevet

Vi kjente gjentatte ganger at det lukta kattepiss i do og skjønte ingenting... En dag tok vi henne på fersken med rumpa hengende over doskåla ;-)

Hun hadde antagelig sett på oss, for hun pleide å ligge på badegulvet og varme seg.

Det er smart katte, det! :)

Skrevet

Gikk veldig fint! Luringen snek seg opp i andre etage da et av barna var på do i natt, så pys sov hos tulla i senga :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...