Gå til innhold

Kong Harald

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet ut at jeg er i slekt med Kong Harald da adelsfamilien jeg nedstammer fra på 1800-tallet er i slekt med fyrstehuset Glücksbürg.

Skrevet

Kult. Har du tenkt å gjøre krav på tronen en dag?

Skrevet

Kanskje du kunne stå fram i Se og Hør som en "long lost" slektning? :-)

Hvis du enda har noen svin på skogen, så blir jo saken enda bedre ;-)

Skrevet

Gratulerer! Dette har eg venta på! Kan eg gå og leggja meg no?

Skrevet

Dronning Elisabeth II nedstammer og fra Glücksbürg-slekten.

Skrevet

Jeg trodde jeg var i slekt med kong harald en gang i tiden, men så viste det seg at det bare var en vanlig skalla mann fra danmark... da ble jeg skuffa...

Skrevet

Jeg trodde jeg var i slekt med kong harald en gang i tiden, men så viste det seg at det bare var en vanlig skalla mann fra danmark... da ble jeg skuffa...

Litt glad også... for da slapp jeg hun der skallfasett-dama til 4-menning sikkert... hun der... aaarh.. hva heter hun! Pia Haraldsen!

Skrevet

Litt glad også... for da slapp jeg hun der skallfasett-dama til 4-menning sikkert... hun der... aaarh.. hva heter hun! Pia Haraldsen!

pia er i familie med sonja da?

Skrevet

Nei, tror det er eks-stefaren hennes som er Sonjas firmenning eller noe i den stilen. Pia finnes ikke i slekt med noen i kongehuset.

Skrevet

Nei, tror det er eks-stefaren hennes som er Sonjas firmenning eller noe i den stilen. Pia finnes ikke i slekt med noen i kongehuset.

nei stemmer det..:)

Skrevet

Er hun ikke en innadoptert niese eller noe sånt da? Hun er i alle fall ikke det spøtt mer kongelig enn deg og meg. :o)

Skrevet

Sonjas bror er stebestefar til Pia.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...