Gå til innhold

Har du vært der?

Anbefalte innlegg

Gjest Kom ikke her
Skrevet

Jeg har alltid vært den som har forsøkt å holde liv i sosiale relasjoner, forsøkt å få til treffpunkter, gjøre avtaler/arrangementer på vegne av andre. Jeg er kort og godt et "sosialt" vesen som ønsker å komme sammen med andre jeg kjenner, og ikke minst legge til rette for at andre skal ha den muligheten for å ha det bra.

Nå har jeg jeg gjort et lite sosialt eksperiment. Jeg har kuttet ut dette å ta kontakt med andre, være der til enhver tid osv. Jeg har gjort dette for å se hva som skjer, ikke skjer.

Ikke en kjeft har tatt kontakt, ingen har ettelyst noe som helst eller gitt uttryk for noe som helst. Dette til tross for at det var "SÅ BRA" at noen ville ta på seg jobben med å holde ting sammen tidligere.

Noen med tilsvarende opplevelser?

Jeg gidder i hvertfall ikke stille opp noe mere.'

Gjest har prøvd
Skrevet

har prøvd en gang for lenge siden. Fordi jeg var veldig sliten. 3 mnd gikk uten at jeg hørte noe fra noen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...