Gå til innhold

Selvgod studine....

Anbefalte innlegg

Gjest anonum nå gett
Skrevet

Har en kvinnelig medstudent som er til overmål selvgod. Hun er svært dyktig, og utvilsomt flink, men jeg irriterer meg grønn over at hun ikke kan holde kjeft. Hun er ganske voksen, har nok vært ei veldig flott jente, men er nok tyngre enn hun var før... Og, det har hun godt av.... Hun har godt av å få jekket seg ned! Det jeg ikke forstår er at hun ser ut til å være beste kompis med den kjekkeste gutten i klassen, og har visst et ganske så nært forhold til den ene lærern oxo... I tillegg er hun gift med unger og greier... Hva GJØR man med sånne folk? Jekker dem ned? Eller må man finne seg i urettferdigheta?

Skrevet

Mulig jeg gikk glipp av noe nå, men hvorfor skal hun jekkes ned?

Fordi du ikke liker henne, men noen andre gjør det?

Hva har vekt med saken å gjøre, uansett? Hadde du likt henne bedre om hun var en sylfide? Mener du virkelig at alle med noen kg for mange, har det så grusomt med seg selv, og at det unner du henne?

Sånn som du framstiller saken her, så er du en særdeles lite sympatisk person.

Skrevet

Der røpet du nok mer om din egen personlighet gett....

Gjest anonum nå gett
Skrevet

Mulig jeg gikk glipp av noe nå, men hvorfor skal hun jekkes ned?

Fordi du ikke liker henne, men noen andre gjør det?

Hva har vekt med saken å gjøre, uansett? Hadde du likt henne bedre om hun var en sylfide? Mener du virkelig at alle med noen kg for mange, har det så grusomt med seg selv, og at det unner du henne?

Sånn som du framstiller saken her, så er du en særdeles lite sympatisk person.

Jeg ka bare ikke begripe hvordan hun får den gode kontakten med gutta. Mange er yngre, penere og mindre selvgode. Så er det liksom hun som er "populær" om man kan kalle det det. Kall meg gjerne misunnelig, men hvordan ER det mulig? Trodde liksom ikke sånne som hun ble idealisert... Hva gjør hun med dem, liksom? Lurer dem..?

Skrevet

Jeg ka bare ikke begripe hvordan hun får den gode kontakten med gutta. Mange er yngre, penere og mindre selvgode. Så er det liksom hun som er "populær" om man kan kalle det det. Kall meg gjerne misunnelig, men hvordan ER det mulig? Trodde liksom ikke sånne som hun ble idealisert... Hva gjør hun med dem, liksom? Lurer dem..?

Kanskje hun rett og slett har en mer ålreit personlighet og mer sjarme enn enkelte av de slankere medstudinene sine?

Skrevet

Kanskje han mannen tror at rompestompen hennes er laget av bacon, og han tilfeldigvis elsker bacon... jeg skjønner ham godt! Det går ikke engang an å koke suppe på tynne flisespikkende studenter!

Skrevet

Jeg håper du bare er den såkalte katta.Men ok, her skal du få det med teskje.

At noen er bredere over ræva enn fyrstikkene i Top Model, betyr ikke at de ikke kan bli populære/godt likt/få seg venner. Det kan være at andre enn du synes at hun er dritpen, for alt du vet. Eller at de synes hun har et vinnende og sjarmerende vesen, er fascinerende og interessant å prate med. Det er ikke alle relasjoner på tvers av kjønn som dreier seg om å finne en som er pulbar. Å være populær betyr altså (nødvendigvis) ikke at mange har lyst å få den personen til sengs eller på flørtern.

Alle trenger ikke å ha kjemi med de samme menneskene. Og takk gud for det.

Gjest anonum nå gett
Skrevet

Jeg håper du bare er den såkalte katta.Men ok, her skal du få det med teskje.

At noen er bredere over ræva enn fyrstikkene i Top Model, betyr ikke at de ikke kan bli populære/godt likt/få seg venner. Det kan være at andre enn du synes at hun er dritpen, for alt du vet. Eller at de synes hun har et vinnende og sjarmerende vesen, er fascinerende og interessant å prate med. Det er ikke alle relasjoner på tvers av kjønn som dreier seg om å finne en som er pulbar. Å være populær betyr altså (nødvendigvis) ikke at mange har lyst å få den personen til sengs eller på flørtern.

Alle trenger ikke å ha kjemi med de samme menneskene. Og takk gud for det.

Den såkalte katta?

Den forsto jeg ikke... Ellers så ser jeg at det dere sier er riktig, altså. Men, jeg FORSTÅR det fremdeles ikke... Hun er pen, men litt tykk. Og, hun har en sånn autoritær og selvsikker fremtoning som er til å spy av. Hun er liksom umulig å si imot. Dessuten er hun alltid så forbanna hyggelig og søt, forståelsesfull og grei... Selv når noen er spydige svarer hun sånne ting som " det er da beklagelig at du oppfatter dette slik..." Ingen normale folk som svarer sånn på provokasjon? Hun spiller et spill1 Garantert!!!

Skrevet

Auda, det er ikke hun som kommer dårligst ut av dette innlegget.

Jobbe mer med egen selvfølelse, kanske, i stedet for å irritere deg over andres?

Skrevet

Den såkalte katta?

Den forsto jeg ikke... Ellers så ser jeg at det dere sier er riktig, altså. Men, jeg FORSTÅR det fremdeles ikke... Hun er pen, men litt tykk. Og, hun har en sånn autoritær og selvsikker fremtoning som er til å spy av. Hun er liksom umulig å si imot. Dessuten er hun alltid så forbanna hyggelig og søt, forståelsesfull og grei... Selv når noen er spydige svarer hun sånne ting som " det er da beklagelig at du oppfatter dette slik..." Ingen normale folk som svarer sånn på provokasjon? Hun spiller et spill1 Garantert!!!

Hun er litt rund og har vel kvinnelige former, mange menn liker det mye bedre enn levende skjelletter! I tillegg er hun kanskje veldig trygg på seg selv og det er i alle fall attraktivt!

Og hvorfor skulle hun spille et spill når hun er snill og høflig, pratsom og omgjengelig?

Tror du er jævlig misunnelig jeg.

Skrevet

Den såkalte katta?

Hun høres ut som en trivelig person spør du meg. Hun er hyggelig og sjarmerende, og er trygg på seg selv, derfor blir hun godt likt.

Jeg foretrekker å være med sånne som hun, fremfor å være med en som er misunnelig og ikke unner andre å ha det bra.

Kanskje du har noe å lære av henne?

Skrevet

Kanskje det er så enkelt at menn er enkle. Får vi det vi vil ha eller det ser ut til at det er lettvint, så hvorfor bruke tid på jenter som setter nesa i sky og leker kostbare? Det er jo bortkastet tid så lenge det er ei som er lett å komme i kontakt med.

Hun gir kanskje noen signaler om at det er lett å komme i kontakt med henne og derfor tiltrekkes gutta.

Skrevet

Hvorfor irriterer du deg over henne? Hindrer hun deg i å bli lykkelig?

Alle er forskjellige og takk og lov for det :-)

Gjest Ståle Stil
Skrevet

Hehe.. Morsomt skrevet. :-) Du lykkes å framstå folkelig i stilen. :)

Skrevet

Jeg synes hun høres litt ut som en i klassen vår. Hun kan virke litt som du skriver. Jeg likte henne ikke så godt i begynnelsen, men nå synes jeg faktisk hun er ganske grei.. Kanskje du skal prøve å bli kjent med henne?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...