Gå til innhold

Dere som er så flinke..Hva heter sangen?

Gjest leter men finner ikke..love me I hate me thats the question

Anbefalte innlegg

Gjest leter men finner ikke..love me I hate me thats the question
Skrevet

Hørte en sang på kanal24 ikveld. Mellom 21.05 og 21.12 Kan ikke finne noen spilleliste på kanal24 og har sendt dem en mail. Men skulle jeg mot formodning ikke få svar fra dem (det har skjedd før) så lurer jeg på om du vet hvilken sang jeg er ute etter.

Det er en diskoteklåt med høyt bassnivå. Hun synger noe om love me I hate me, thats the question....

please, hjelp meg her!!

Skrevet

Pokker, jeg kan ikke å bruke google serru.:0) Har lett både på p4, kanal 24, vglista, men selve delen av teksten tenkte jeg ikke på,hehe.*trøtt nå*

Å bruke google er ikke noe "å kunne", man tar bare opp www.google.com (eller .no til slutt) og skriver inn det man vil søke etter.

Gjest jupsisnupsi
Skrevet

Å bruke google er ikke noe "å kunne", man tar bare opp www.google.com (eller .no til slutt) og skriver inn det man vil søke etter.

Jo, jeg har brukt google flere ganger, men får ikke de svarene jeg er ute etter. Så spør jeg noen "kloke" hoder å vips- så gir google svar. Så man må kunne google riktig.:0)

Skrevet

Jo, jeg har brukt google flere ganger, men får ikke de svarene jeg er ute etter. Så spør jeg noen "kloke" hoder å vips- så gir google svar. Så man må kunne google riktig.:0)

Du får legge merke til hvilke søkeord folk har brukt når du får google-linker slik som den jeg sendte deg, så får du kanskje noen tips :)

Se også

http://www.korrekturavdelingen.no/K4ResearchSokemotor.htm

og

http://no.wikipedia.org/wiki/S%C3%B8kemotor

så får du flere gode tips om bedre søk.

Bare et lite tips når det gjelder sanger, er å skrive det av teksten du husker (eller noen av ordene). Pass på å stave riktig. Legg til ordet lyrics (sangtekst), så får du lettere treff.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...