hidi, the scorpion Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 til å finne en skikkelig god film! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Skrevet 23. februar 2007 Babel. www.cdwow.com Takk den lastet jeg ned, men forsto ikk et ord. 0 Siter
Gjest liede Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Takk den lastet jeg ned, men forsto ikk et ord. Hvilken versjon lastet du ned? Du finner svensk tekst på undertexter.se. Bare søk med navnet på den filen du lastet ned og srt-filen legg i mappen der filmen ligger. Støtter SDD i at det er en ordentlig god film. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Takk den lastet jeg ned, men forsto ikk et ord. Hehe, ingen tekst? Det er nok ikke filmen å se uten tekst. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Skrevet 23. februar 2007 Hehe, ingen tekst? Det er nok ikke filmen å se uten tekst. Takk! Fant det ut etter å ha lyttet til "arabisk" en stund... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Skrevet 23. februar 2007 Hvilken versjon lastet du ned? Du finner svensk tekst på undertexter.se. Bare søk med navnet på den filen du lastet ned og srt-filen legg i mappen der filmen ligger. Støtter SDD i at det er en ordentlig god film. Har jo ikke peiling, vet du! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Takk! Fant det ut etter å ha lyttet til "arabisk" en stund... Med mindre du er stø i marokansk, japansk og japansk døvespråk, og i så fall imponerer du meg ikke rent lite, blir du nok nødt til å finne en tekstet versjon. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Skrevet 23. februar 2007 Med mindre du er stø i marokansk, japansk og japansk døvespråk, og i så fall imponerer du meg ikke rent lite, blir du nok nødt til å finne en tekstet versjon. Skjønte det rimelig fort... Er ellers litt dårlig på de språka... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Skjønte det rimelig fort... Er ellers litt dårlig på de språka... Jeg er smårusten jeg også. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Skrevet 23. februar 2007 Jeg er smårusten jeg også. Kan jeg få din mail-adresse? Kan ikke si min for den inneholder mitt navn... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Kan jeg få din mail-adresse? Kan ikke si min for den inneholder mitt navn... Nope. Jeg vil heller ikke legge ut min her. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Skrevet 23. februar 2007 Nope. Jeg vil heller ikke legge ut min her. Greit. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.