Gå til innhold

Bilen min er blitt poppis :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bilen min begynner å bli litt tilårskommen, og jeg hadde tenkt å bytte den ut i høst. Men så fikk jeg ikke rota meg til det, og nå er den blitt poppis!

Ikke fordi den er så fin, men siden den har 4WD og jeg bor på sørlandet, hvor slikt sjelden er nødvendig.

Stakkars traveren min går i skytteltrafikk for å frakte folk hjem til toppene om dagen. :)

Skrevet

Hehe, så du har tatt jobben som "reddende engel" du :)

Jeg har også en slik bil, kanskje noe nyere.. Min mann våget seg til jobb, og med seg har han ei laaang handleliste. Vi vet jo ikke hvor lenge veien er åpen,men vi håper han kommer hjem med matforsyningene :)

Skrevet

Må si jeg er blitt så glad i den igjen i løpet av et par dager, at jeg syter med å selge den likevel nå.

Jeg skal bytte til våren.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...