Nellie Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Bilen min begynner å bli litt tilårskommen, og jeg hadde tenkt å bytte den ut i høst. Men så fikk jeg ikke rota meg til det, og nå er den blitt poppis! Ikke fordi den er så fin, men siden den har 4WD og jeg bor på sørlandet, hvor slikt sjelden er nødvendig. Stakkars traveren min går i skytteltrafikk for å frakte folk hjem til toppene om dagen. 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Hehe, så du har tatt jobben som "reddende engel" du Jeg har også en slik bil, kanskje noe nyere.. Min mann våget seg til jobb, og med seg har han ei laaang handleliste. Vi vet jo ikke hvor lenge veien er åpen,men vi håper han kommer hjem med matforsyningene 0 Siter
Nellie Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Skrevet 23. februar 2007 Må si jeg er blitt så glad i den igjen i løpet av et par dager, at jeg syter med å selge den likevel nå. Jeg skal bytte til våren. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.