Gå til innhold

Finnes det en alkoholfri vin som smaker godt?

Anbefalte innlegg

Gjest maybe pregnant
Skrevet

Jeg er kanskje gravid, og skal til noen venner i morgen. Jeg vil helst unngå at folk legger merke til at jeg ikke drikker, derfor tenkte jeg å kjøpe en alkoholfri vin og satse på at ingen leser på flaska. Egentlig liker jeg ikke vin i det hele tatt, men det er veldig viktig for meg at ikke vennene mine begynner å spekulere i om jeg er gravid.

Gjest drikker ikke vin
Skrevet

Siden du egentlig ikke liker vin i det hele tatt vet vel vennene dine det? For da drikker du vel ikke vin ellers heller?

Da kan du jo drikke vann/farris/brus.

Gjest maybe pregnant
Skrevet

Siden du egentlig ikke liker vin i det hele tatt vet vel vennene dine det? For da drikker du vel ikke vin ellers heller?

Da kan du jo drikke vann/farris/brus.

Jeg pleier å drikke øl når vi treffes, og jeg er fatisk litt usikker på om de vet at jeg ikke pleier å drikke vin. Har ikke lyst til å drikke farris, for da kommer de til å gjøre et poeng av det og enten tro at jeg ikke hadde råd til å ta med drikke og prøve å spandere på meg eller de kommer til å tro at jeg er gravid.

Skrevet

Jeg ville tatt en graviditetstest. Hvis den viser negativt, ville jeg tatt ett glass vin og nippet til det glasset hele kvelden. Siden du ikke er glad i vin, er det vel ingen som legger merke til at du drikker lite.

Skrevet

Alkoholfri hvitvin smaker brukbart og kan faktisk minne litt om hvitvin.

Alkoholfri rødvin er ingen vits. Den smaker omtrent som meierienes druesaft på "melkekartong".

Problemet med alkoholfri vin er at den ofte har skrukork. Folk legger mer merke til det enn etiketten. Så hvis du absolutt skal lure noen, bør du gjemme deg litt bort når du åpner flasken.

Skrevet

Det kan jo hende du tar "antibiotika" for en "infeksjon"? Da kan du jo ikke drikke alkohol.

Gjest drikker ikke vin
Skrevet

Jeg pleier å drikke øl når vi treffes, og jeg er fatisk litt usikker på om de vet at jeg ikke pleier å drikke vin. Har ikke lyst til å drikke farris, for da kommer de til å gjøre et poeng av det og enten tro at jeg ikke hadde råd til å ta med drikke og prøve å spandere på meg eller de kommer til å tro at jeg er gravid.

Ta en test før du går, hvis den viser positivt, så ta en "hvit løgn" når du kommer til festen med din alkoholfrie lettøl, evt. vin (den alkoholfrie rødvinen er ikke noe særlig). Da kan du si du måtte ta en paralgin forte i dag fordi du hadde vondt i hodet (eller noe sånn) og ikke kan drikke alkohol.

;-)

Skrevet

Ariel er veldig god rød vin.Den drakk jeg ofte når jeg var gravid.

Gjest alkoholfritt øl
Skrevet

Ta en test. Er den negativ, ville jeg drukket bittelitt. Ta med noe øl (som du drikker minimalt av) og noe alkoholfritt øl, og så heller du alkoholfritt øl i glasset når du er alene ved kjøleskapet.

De som liker / drikker vin, vil se med en gang på flasken at det er alkoholfri vin.

Alkoholfritt øl er jo godt, i motsetning til alkoholfri vin, som er vondt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...