Gjest Tacomix Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Jeg har ikke så mye å klage over. Men jeg ble hjemme idag, det blåser veldig kraftig. Greier jo ikke gå bortover veien som normalt og det orker jeg ikke! Kjekt når jeg kan jobbe hjemme fra! 0 Siter
Osiris Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Det er minus 2 grader og lettskyet i Trondheim nå, så jeg ser ingen grunn til å være hjemme på grunn av været. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Vet det heter hjemmefra! Den var kjapp :-) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Det er minus 2 grader og lettskyet i Trondheim nå, så jeg ser ingen grunn til å være hjemme på grunn av været. Du er heldig! Her blåser en virkelig bort om en går ut, har ikke sett mange gående idag. Men jeg nyter at jeg kan jobbe hjemmefra! 0 Siter
Tonette Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Jeg er hjemme, men det er ikke pga av været. Er hjemme med to syke barn. Været her i Bergen er ganske fint. Det snør, men i passe mengder. Synd at ungene ikke kan være ute nå når det er så fin snø. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Min kjære er hjemme, delvis pga været, delvis pga sykt barn. Hadde været vært bedre, hadde nok jeg vært hjemme. Så han må til Grimstad i morgen i stedet! Ble det noe Kristiansandstur på deg? 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Den var kjapp :-) Liker å være kjapp på en fredag;) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Min kjære er hjemme, delvis pga været, delvis pga sykt barn. Hadde været vært bedre, hadde nok jeg vært hjemme. Så han må til Grimstad i morgen i stedet! Ble det noe Kristiansandstur på deg? Ja, det ble en kr.sand tur på meg. Men den tiden jeg var der, gikk altfor fort! Nå er jeg også hjemme etter ferien! 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Jeg er hjemme, men det er ikke pga av været. Er hjemme med to syke barn. Været her i Bergen er ganske fint. Det snør, men i passe mengder. Synd at ungene ikke kan være ute nå når det er så fin snø. Ja, det er synd de ikke får leke i snøen når den først har kommet! Håper de blir snart friske! 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Det er minus 2 grader og lettskyet i Trondheim nå, så jeg ser ingen grunn til å være hjemme på grunn av været. Men det blåser noe inni gampræva da! Så den effektive temperaturen er vel på -10 - -15 tenker jeg. 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Ja, jeg tok oppfordringen om å holde meg hjemme. Har ordnet en vikar. Man setter ikke livet på spill for en jobb. E18 er åpen igjen, men det er masse snø og trafikken går sakte. Så det spørs hvor lenge det holder. Skolene har stengt, og jeg føler det tryggest å bli her med ungene. Jeg ville ikke risikere at vi begge ble stående et døgn i kø. Ungene trenger oss. Så det blåser skikkelig masse hos deg altså?? Veldig greit at du kan jobbe med ditt hjemme da heller 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Men det blåser noe inni gampræva da! Så den effektive temperaturen er vel på -10 - -15 tenker jeg. Åssen går det med vinduet? 0 Siter
Gjest det er kaldt ja Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Bor ikke du i Rogaland? Ingen grunn til å holde seg hjemme for meg, i alle fall. Det blåser kraftig men jeg har vært ute og skal ut igjen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Åssen går det med vinduet? Det sto fremdeles pent i rammen sin da jeg dro hjemmefra i morrest. ) 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Det sto fremdeles pent i rammen sin da jeg dro hjemmefra i morrest. ) Fint Tenkte på deg da jeg stod opp i dag hehe *tenkte på lillemus* 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Ja, jeg tok oppfordringen om å holde meg hjemme. Har ordnet en vikar. Man setter ikke livet på spill for en jobb. E18 er åpen igjen, men det er masse snø og trafikken går sakte. Så det spørs hvor lenge det holder. Skolene har stengt, og jeg føler det tryggest å bli her med ungene. Jeg ville ikke risikere at vi begge ble stående et døgn i kø. Ungene trenger oss. Så det blåser skikkelig masse hos deg altså?? Veldig greit at du kan jobbe med ditt hjemme da heller Ja, det er best å holde seg hjemme for deg! Dere har jo det snø været! Så det gjør du lurt i! Ja, det blåser sikkelig hos meg. Det startet i går kveld og har fortsatt ikke blitt stille! Så jeg ble hjemme idag. Har gått i slik vind her før, og da måtte jeg ta sikkelig mange pauser, kom aldri bortover. Så da var vi heller hjemme enn å måtte bruke en ekstra time på gåing. Det er sjekt at jeg kan jobbe hjemmefra, glad jeg driver med det jeg gjør:)! Håper det snart blir ok vær igjen der det er håpløst! 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Bor ikke du i Rogaland? Ingen grunn til å holde seg hjemme for meg, i alle fall. Det blåser kraftig men jeg har vært ute og skal ut igjen. Jo, jeg bor i rogaland! Men er avhengig å bruke beina og det går ikke så bra å gå i denne vinden. Så om jeg kan, blir jeg hjemme:)! 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Ja, det er best å holde seg hjemme for deg! Dere har jo det snø været! Så det gjør du lurt i! Ja, det blåser sikkelig hos meg. Det startet i går kveld og har fortsatt ikke blitt stille! Så jeg ble hjemme idag. Har gått i slik vind her før, og da måtte jeg ta sikkelig mange pauser, kom aldri bortover. Så da var vi heller hjemme enn å måtte bruke en ekstra time på gåing. Det er sjekt at jeg kan jobbe hjemmefra, glad jeg driver med det jeg gjør:)! Håper det snart blir ok vær igjen der det er håpløst! Ja, håper snø og vind snart tar slutt! Jøss! Nå ser jeg at vi skal få post i dag gitt 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Ja, håper snø og vind snart tar slutt! Jøss! Nå ser jeg at vi skal få post i dag gitt Får dere post i dette været:P! Så koslig da, håper det er noe koslig post, enn bare regninger og reklame;)! Men nå må nok jeg se å jobbe litt igjen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.