siddisen Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Da kan du ikke bo innen en mils omkrets fra Stavanger. Det gjør jeg, og jeg hadde ingen problem med å gå de 4 km til jobb i morges. 0 Siter
EllaJo Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Bor ikke ikke på Sørlandet, men holder meg likevel pga været. Her snør det og blåser ute. Skal en tur til fysioterapaut snart, samboeren kommer hjem å kjører meg, så sender jeg han på handletur mens jeg er inne, så slipper jeg å dra ut i morgen når han reiser bort.... 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Da kan du ikke bo innen en mils omkrets fra Stavanger. Det gjør jeg, og jeg hadde ingen problem med å gå de 4 km til jobb i morges. Skal ikke utdype heltmine roblemer for at det ikke går så greit å gå i denne krafte vinden. Det går ikke godt. Men var ikke så viktig å stikke ut, når jeg egentlig kan gjøre det sammme hjemmefra! 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Da kan du ikke bo innen en mils omkrets fra Stavanger. Det gjør jeg, og jeg hadde ingen problem med å gå de 4 km til jobb i morges. Ble litt skrivefeil. Men har trøbbel med mitt tastatur! 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Bor ikke ikke på Sørlandet, men holder meg likevel pga været. Her snør det og blåser ute. Skal en tur til fysioterapaut snart, samboeren kommer hjem å kjører meg, så sender jeg han på handletur mens jeg er inne, så slipper jeg å dra ut i morgen når han reiser bort.... Det var smart! Da er vi to som har det på samme måte! Jeg må prøve å gå ut litt senere idag, men kun på butikken som ikke er så langt unna! 0 Siter
Nellie Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Jeg har hjemmekontor i dag, valgte å følge oppfordringen om å holde seg unna veien når man har muligheten. Fint med hjemmekontor også, da kan jeg hente vesla tidlig på skolen og lage varm kakao og litt kos sånn midt på dagen. 0 Siter
Osiris Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Men det blåser noe inni gampræva da! Så den effektive temperaturen er vel på -10 - -15 tenker jeg. Ja jeg har vært ute siden jeg skrev det forrige innlegget, og det er bitkaldt med den vinden. Uff. 0 Siter
Osiris Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Du er heldig! Her blåser en virkelig bort om en går ut, har ikke sett mange gående idag. Men jeg nyter at jeg kan jobbe hjemmefra! Hadde ikke vært ute enda når jeg skrev innlegget. Det blåser veldig mye så det er skikkelig iskaldt. Sånn kulde som går gjennom marg og bein. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Hadde ikke vært ute enda når jeg skrev innlegget. Det blåser veldig mye så det er skikkelig iskaldt. Sånn kulde som går gjennom marg og bein. Da har dere samme været som meg:) Er bare en frisk bris:P! Jeg håper vinden kan stoppe nå, det er sikkelig kalt. Tar på vinterklær, men det hjelper jo nesten ikke! Må ut strax jeg! 0 Siter
fresja Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Har fint vær. Ingen grunn til å holde seg hjemme fra jobb. En kollega har hatt ferie på Sørlandet denne uken. Undrer meg på om h*n dukker opp på mandag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.