Gå til innhold

Noen som er hjemme pga. været?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kan du ikke bo innen en mils omkrets fra Stavanger. Det gjør jeg, og jeg hadde ingen problem med å gå de 4 km til jobb i morges.

Skrevet

Bor ikke ikke på Sørlandet, men holder meg likevel pga været. Her snør det og blåser ute. Skal en tur til fysioterapaut snart, samboeren kommer hjem å kjører meg, så sender jeg han på handletur mens jeg er inne, så slipper jeg å dra ut i morgen når han reiser bort....

Gjest Tacomix
Skrevet

Da kan du ikke bo innen en mils omkrets fra Stavanger. Det gjør jeg, og jeg hadde ingen problem med å gå de 4 km til jobb i morges.

Skal

ikke

utdype

heltmine

roblemer

for

at

det

ikke

går

greit

å

i

denne

krafte

vinden.

Det

går

ikke

godt.

Men

var

ikke

viktig

å

stikke

ut,

når

jeg

egentlig

kan

gjøre

det

sammme

hjemmefra!

Gjest Tacomix
Skrevet

Ble

litt

skrivefeil.

Men

har

trøbbel

med

mitt

tastatur!

Gjest Tacomix
Skrevet

Bor ikke ikke på Sørlandet, men holder meg likevel pga været. Her snør det og blåser ute. Skal en tur til fysioterapaut snart, samboeren kommer hjem å kjører meg, så sender jeg han på handletur mens jeg er inne, så slipper jeg å dra ut i morgen når han reiser bort....

Det

var

smart!

Da

er

vi

to

som

har

det

samme

måte!

Jeg

prøve

å

ut

litt

senere

idag,

men

kun

butikken

som

ikke

er

langt

unna!

Skrevet

Jeg har hjemmekontor i dag, valgte å følge oppfordringen om å holde seg unna veien når man har muligheten.

Fint med hjemmekontor også, da kan jeg hente vesla tidlig på skolen og lage varm kakao og litt kos sånn midt på dagen. :)

Skrevet

Men det blåser noe inni gampræva da! Så den effektive temperaturen er vel på -10 - -15 tenker jeg.

Ja jeg har vært ute siden jeg skrev det forrige innlegget, og det er bitkaldt med den vinden. Uff.

Skrevet

Du

er

heldig!

Her

blåser

en

virkelig

bort

om

en

går

ut,

har

ikke

sett

mange

gående

idag.

Men

jeg

nyter

at

jeg

kan

jobbe

hjemmefra!

Hadde ikke vært ute enda når jeg skrev innlegget. Det blåser veldig mye så det er skikkelig iskaldt. Sånn kulde som går gjennom marg og bein.

Gjest Tacomix
Skrevet

Hadde ikke vært ute enda når jeg skrev innlegget. Det blåser veldig mye så det er skikkelig iskaldt. Sånn kulde som går gjennom marg og bein.

Da

har

dere

samme

været

som

meg:)

Er

bare

en

frisk

bris:P!

Jeg

håper

vinden

kan

stoppe

nå,

det

er

sikkelig

kalt.

Tar

vinterklær,

men

det

hjelper

jo

nesten

ikke!

ut

strax

jeg!

Skrevet

Har fint vær. Ingen grunn til å holde seg hjemme fra jobb. En kollega har hatt ferie på Sørlandet denne uken. Undrer meg på om h*n dukker opp på mandag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...