Gå til innhold

Buksestørrelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte meg to nye bukser i går og ble stående og fundere litt over dette med størrelser. Dette var dongeribukser i str. 30 rundt livet.

Er det 30 tommer? 30 tommer er lik 76,2 cm. Jeg fikk greit på meg buksa selv med en tykk longs under, men jeg er 84 cm rundt livet! Dette henger ikke på greip....

Gjest Trøndera
Skrevet

Det varierer jo også fra merke til merke, så hvordan de tommene måles er jo et mysterium...

Gjest milliee
Skrevet

haha ja, jeg bruker 28 eller 29 tommer, men er maaaaaaange flere tommer enn det. Ikke et eneste sted på kroppen er jeg bare 28 tommer.

men saken er vel at man kan ha slanke lår og bein, så da får man på seg buksa, selv om man ikke er så smal i livet...

så bare teit egentlig :o)

Skrevet

jeg bruker forskjellig tommer i forskjellige merker. kan bruke 26 i et merke og 28 i et annet.

og jeg kan prøve en bukse i str 26, som er alt for trang.. sånn at det er 5cm for trang i livet. klarer ikke lukke knappen. hvis jeg prøver en bukse som er helt lik i str 27, kan den være kjempestor... sånn at jeg kan dra den av meg. det henger ikke på greip syns jeg...

Skrevet

jeg bruker forskjellig tommer i forskjellige merker. kan bruke 26 i et merke og 28 i et annet.

og jeg kan prøve en bukse i str 26, som er alt for trang.. sånn at det er 5cm for trang i livet. klarer ikke lukke knappen. hvis jeg prøver en bukse som er helt lik i str 27, kan den være kjempestor... sånn at jeg kan dra den av meg. det henger ikke på greip syns jeg...

Jeg har nå på meg en bukse i str. 32 (altså 81 cm) og den er svææææær! Selv omd en altså skulel være 3 cm for trang. Snodig.

Nei, buksestørrelser henger ikke på greip, det er helt sikkert! :o)

Skrevet

Henger buksa midt i livet da? Hvis ikke blir kanskje målene feil? Jeg er størrelse 30 tommer i bukse, og er ca 73 cm rundt livet.

Skrevet

Henger buksa midt i livet da? Hvis ikke blir kanskje målene feil? Jeg er størrelse 30 tommer i bukse, og er ca 73 cm rundt livet.

Jepp, linninga på buksa er der jeg er smalest, altså der jeg måler når jeg sjekker midjemålet. Og de to målene stemmer overhode ikke overens! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...