pekkaline Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Her har du en test du kan gjøre: Sett deg å skriv ned navnet på ti av dine venner/bekjente, skriv så et stikkord for hver person om hvordan du oppfatter personen. Eks Tore-morsom, Kari-frekk Vil du gi meg de stikkordene når du har gjort det?? 0 Siter
Gjest her er noen ord Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Jeg skriver ikke navnene selvsagt. pertentlig kreativ livlig koselig travel stressa pratsom rett-fram 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Skrevet 23. februar 2007 Hva er poenget? Hvis jeg sier det nå, så kan det bli feil. Det er ikke noe farlig test altså 0 Siter
Gjest santa barbara Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Hvis jeg sier det nå, så kan det bli feil. Det er ikke noe farlig test altså Nei, det virker velmest dumt... 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Skrevet 23. februar 2007 Nei, det virker velmest dumt... jadda, helt greit at du synes det 0 Siter
NeaNoor Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Bare stikkordene eller navnene også? 0 Siter
Gjest jajasann Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Jeg skriver ikke navnene selvsagt. pertentlig kreativ livlig koselig travel stressa pratsom rett-fram Hvorfor er det selvsagt at du ikke skriver navn? 0 Siter
Gjest Spent nå! Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Anders - Intellektuell Karina - Moderlig Hans - Blid Tom - Trofast Vilja - Egenrådig Cecilie - Selvhøytidelig Erik - Festlig W - Komplisert Alex - Konservativ Eskild - Tørrvittig 0 Siter
Gjest her er mine Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Merethe-redd Linn-ærlig Hildegunn-lat Gulli-engasjerende Silje-hyggelig Per-Kreativ Kristin-livsgnist Eli-pratsom Miriam-vulgær Vidar-sjenert 0 Siter
Gjest dett var dett... når er jeg spent Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Øystein - lojal Vibeke - omsorgsfull Siri - vimsete Ann - sær AnnK - godhjerta Finn - fjern Hilde - stressa Anne - beskjeden Nina - selvhøytidelig Jan - lystløgner ;o) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Tør jeg å delta da, har noen helt spesille kjente, mange som kjenner meg igjen da, kanskje! 0 Siter
Gjest kan godt være anonym, jeg Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 erik - smart nils - treg gro - kunstnerisk inger helene - snill marte - intellektuell henrik - arrogant kari - livlig mona - konvensjonell iris - vakker john - kjekk 0 Siter
Gjest har det med kjønn å gjøre? Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Torill -fæl Ingrid- streng Annika- dum Fredrikke- flink Tormod- flink Geir Arne- hyggelig Petter- slapp Bente- kjedelig Marius- søt Mamma- snill 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Skrevet 23. februar 2007 Bare stikkordene eller navnene også? ikke navnene 0 Siter
NeaNoor Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 ikke navnene Omsorgsfull Sjenert Morsom Naiv Snill Dyktig Tøff Sjarmerende Søt Utadvent 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Skrevet 23. februar 2007 Det denne testen får frem, er egenskaper dere _selv_ har. Altså ordene er om dere selv. Testen gjorde vi på en skole en gang, og jeg innrømmer at alle stikkordene mine kunne passe på meg selv.Noen overrasket meg, og det førte til selvransakelse. Ikke verre enn det Så nå har dere kanskje litt å tenke på? 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Det denne testen får frem, er egenskaper dere _selv_ har. Altså ordene er om dere selv. Testen gjorde vi på en skole en gang, og jeg innrømmer at alle stikkordene mine kunne passe på meg selv.Noen overrasket meg, og det førte til selvransakelse. Ikke verre enn det Så nå har dere kanskje litt å tenke på? Det var en fin fredags "preken"! 0 Siter
amber sun Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Det denne testen får frem, er egenskaper dere _selv_ har. Altså ordene er om dere selv. Testen gjorde vi på en skole en gang, og jeg innrømmer at alle stikkordene mine kunne passe på meg selv.Noen overrasket meg, og det førte til selvransakelse. Ikke verre enn det Så nå har dere kanskje litt å tenke på? Det har du jaggu meg rett i. Merkelige greier... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.