Gå til innhold

Hjemmehjelp!

Anbefalte innlegg

Gjest LEIIIIII
Skrevet

Kan

ikke

de

komme

når

de

skal?

Er

rask

hjem

slik

at

jeg

er

hjemme

når

de

kommer,

men

de

kommer

jo

ikke

til

det

tidspunktet

jeg

har

avtalt,

blir

sprø!

Gjest Pengesterk
Skrevet

Høres ikke som om du trenger hjemmehjelp. Du er bare lat og gidder ikke vaske selv, men klage kan du. Få frem vaskefilla og kom deg i arbeid og slutt å klage. Lat er du.

Skrevet

Høres ikke som om du trenger hjemmehjelp. Du er bare lat og gidder ikke vaske selv, men klage kan du. Få frem vaskefilla og kom deg i arbeid og slutt å klage. Lat er du.

Vedkommende kan jo sitte i rullestol og skrive med munnen....tenkt på det? *olm i blikket* -dette er en DOKTOR-side - det kan slumpe til å være folk med divers plager her da....

Gjest LEIIIIII
Skrevet

Vedkommende kan jo sitte i rullestol og skrive med munnen....tenkt på det? *olm i blikket* -dette er en DOKTOR-side - det kan slumpe til å være folk med divers plager her da....

Noen

som

forstår,

takk

flisa.

Alle

har

sine

faste

tidspunkt,

men

det

skle

litt

ut

idag.

Det

er

kjedlig,

men

slik

er

det

sikkert

innimellom.

Takk

for

at

du

forstod:)

Skrevet

Hva pokker vet du om trådstarters mulighet til å gjøre huarbeidet selv? Det er vel temmelig få som har hjemmehjelp hvis de selv har helse til å gjøre husarbeidet. (I såfall har man vaskehjelp man selv betaler, det er noe annet enn en hjemmehjelp).

Den dagen du sitter der selv, ufør etter at en uvettig og fx full bilist frontkolliderte med din bil, med det resultat at du er lammet fra brystet og ned, så skjønner du kanskje at det ikke er alt man KAN klare selv her i livet, uansett hvor mye man skulle ønske det.

Gjest LEIIIIII
Skrevet

Du

var

hyggelig.

Du

har

tydligvis

ikke

problemer

selv.

Kan

du

komme

til

meg

å

vaske

da?

Du

er

jo

spydig

i

kjeften!

Gjest LEIIIIII
Skrevet

De har flere enn deg å ta hensyn til!

Ja,

det

er

sant.

Men

blir

litt

frustrert

når

jeg

har

samme

tid

hver

gang,

men

det

var

nok

bare

idag

det

skjedde.

Men

det

er

kjedlig!

Skrevet

Ja,

det

er

sant.

Men

blir

litt

frustrert

når

jeg

har

samme

tid

hver

gang,

men

det

var

nok

bare

idag

det

skjedde.

Men

det

er

kjedlig!

Vet ikke hvordan været er der du bor, men kanskje det har noe med saken å gjøre? Eller at noen av hjemmehjelperne er syke, slik at andre må ta flere brukere på en dag, og dermed blir det forsinkelser hos flere brukere.

Gjest LEIIIIII
Skrevet

Hva pokker vet du om trådstarters mulighet til å gjøre huarbeidet selv? Det er vel temmelig få som har hjemmehjelp hvis de selv har helse til å gjøre husarbeidet. (I såfall har man vaskehjelp man selv betaler, det er noe annet enn en hjemmehjelp).

Den dagen du sitter der selv, ufør etter at en uvettig og fx full bilist frontkolliderte med din bil, med det resultat at du er lammet fra brystet og ned, så skjønner du kanskje at det ikke er alt man KAN klare selv her i livet, uansett hvor mye man skulle ønske det.

Leste

det

du

skrev

til

pengesterk,

det

var

virkelig

bra

sagt.

Håper

pengesterk

forstår

hvorfor

en

har

hjemmehjelp

da.

En

har

jo

ikke

det

for

morro

skyld.

Takk

for

din

støtte

også!

Jeg

ble

bare

lei

når

de

ikke

kom

til

det

tidspunktet

de

pleier,

men

de

kom

tilslutt

heldigvis

og

det

er

rent

hos

meg

:)

Gjest LEIIIIII
Skrevet

Vet ikke hvordan været er der du bor, men kanskje det har noe med saken å gjøre? Eller at noen av hjemmehjelperne er syke, slik at andre må ta flere brukere på en dag, og dermed blir det forsinkelser hos flere brukere.

Det

er

egentlig

bra

vær

hos

meg,

det

er

ikke

det.

Ikke

snø!

Men

de

hadde

nok

flere

de

måtte

innom

idag.

Du

sa

ting

bra

under

denne

tråden,

takk

for

det:)

Rent

ble

det

hvertfall

hos

meg:)

Clue1365380406
Skrevet

Litt sent å svare på dette nå, men er du så lei av dette etter at de bare har kommet for sent EN gang?

Det var jo litt i overkant, da!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...