Gjest LEIIIIII Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Kan ikke de komme når de skal? Er rask hjem slik at jeg er hjemme når de kommer, men de kommer jo ikke til det tidspunktet jeg har avtalt, blir sprø! 0 Siter
Gjest Pengesterk Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Høres ikke som om du trenger hjemmehjelp. Du er bare lat og gidder ikke vaske selv, men klage kan du. Få frem vaskefilla og kom deg i arbeid og slutt å klage. Lat er du. 0 Siter
alwaysme Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 De har flere enn deg å ta hensyn til! 0 Siter
flisa Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Høres ikke som om du trenger hjemmehjelp. Du er bare lat og gidder ikke vaske selv, men klage kan du. Få frem vaskefilla og kom deg i arbeid og slutt å klage. Lat er du. Vedkommende kan jo sitte i rullestol og skrive med munnen....tenkt på det? *olm i blikket* -dette er en DOKTOR-side - det kan slumpe til å være folk med divers plager her da.... 0 Siter
Gjest LEIIIIII Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Vedkommende kan jo sitte i rullestol og skrive med munnen....tenkt på det? *olm i blikket* -dette er en DOKTOR-side - det kan slumpe til å være folk med divers plager her da.... Noen som forstår, takk flisa. Alle har sine faste tidspunkt, men det skle litt ut idag. Det er kjedlig, men slik er det sikkert innimellom. Takk for at du forstod:) 0 Siter
Gemini Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Høres ikke som om du trenger hjemmehjelp. Du er bare lat og gidder ikke vaske selv, men klage kan du. Få frem vaskefilla og kom deg i arbeid og slutt å klage. Lat er du. Hva pokker vet du om trådstarters mulighet til å gjøre huarbeidet selv? Det er vel temmelig få som har hjemmehjelp hvis de selv har helse til å gjøre husarbeidet. (I såfall har man vaskehjelp man selv betaler, det er noe annet enn en hjemmehjelp). Den dagen du sitter der selv, ufør etter at en uvettig og fx full bilist frontkolliderte med din bil, med det resultat at du er lammet fra brystet og ned, så skjønner du kanskje at det ikke er alt man KAN klare selv her i livet, uansett hvor mye man skulle ønske det. 0 Siter
Gjest LEIIIIII Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Høres ikke som om du trenger hjemmehjelp. Du er bare lat og gidder ikke vaske selv, men klage kan du. Få frem vaskefilla og kom deg i arbeid og slutt å klage. Lat er du. Du var hyggelig. Du har tydligvis ikke problemer selv. Kan du komme til meg å vaske da? Du er jo så spydig i kjeften! 0 Siter
Gjest LEIIIIII Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 De har flere enn deg å ta hensyn til! Ja, det er sant. Men blir litt frustrert når jeg har samme tid hver gang, men det var nok bare idag det skjedde. Men det er kjedlig! 0 Siter
Gemini Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Ja, det er sant. Men blir litt frustrert når jeg har samme tid hver gang, men det var nok bare idag det skjedde. Men det er kjedlig! Vet ikke hvordan været er der du bor, men kanskje det har noe med saken å gjøre? Eller at noen av hjemmehjelperne er syke, slik at andre må ta flere brukere på en dag, og dermed blir det forsinkelser hos flere brukere. 0 Siter
Gjest LEIIIIII Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Hva pokker vet du om trådstarters mulighet til å gjøre huarbeidet selv? Det er vel temmelig få som har hjemmehjelp hvis de selv har helse til å gjøre husarbeidet. (I såfall har man vaskehjelp man selv betaler, det er noe annet enn en hjemmehjelp). Den dagen du sitter der selv, ufør etter at en uvettig og fx full bilist frontkolliderte med din bil, med det resultat at du er lammet fra brystet og ned, så skjønner du kanskje at det ikke er alt man KAN klare selv her i livet, uansett hvor mye man skulle ønske det. Leste det du skrev til pengesterk, det var virkelig bra sagt. Håper pengesterk forstår hvorfor en har hjemmehjelp da. En har jo ikke det for morro skyld. Takk for din støtte også! Jeg ble bare så lei når de ikke kom til det tidspunktet de pleier, men de kom tilslutt heldigvis og det er rent hos meg nå 0 Siter
Gjest LEIIIIII Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Vet ikke hvordan været er der du bor, men kanskje det har noe med saken å gjøre? Eller at noen av hjemmehjelperne er syke, slik at andre må ta flere brukere på en dag, og dermed blir det forsinkelser hos flere brukere. Det er egentlig bra vær hos meg, så det er ikke det. Ikke snø! Men de hadde nok flere de måtte innom idag. Du sa ting bra under denne tråden, takk for det:) Rent ble det hvertfall hos meg:) 0 Siter
Clue1365380406 Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Litt sent å svare på dette nå, men er du så lei av dette etter at de bare har kommet for sent EN gang? Det var jo litt i overkant, da! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.