Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

WTF, nå har Dorthe, Mangelica og keinstein svømt rundt med, jeg kødder ikke, 15 cm lange kabler hengende ut av rasshølet. Det har de holdt på med i et par uker nå.

Jeg trodde de fikk for mye mat, men selv på diett så driter de langt i alt. I tillegg så er de blitt helt fisketerrorister, roter rundt i sanda og grumser til alt!

Fucking disgusting!

Er det noe gæernt med dem? Hva?

Gjest jeg som lurer på dette her
Skrevet

Hva

mener

du?

Skrevet

Kanskje det er litt kaldt hos deg, så du har skrudd opp varmen og dermed er det varmere i akvariet også?

Når vannet blir varmere går forbrenningen til fiskene opp og de driter mer.

Det er ikke tull :-)

Skrevet

Hva

mener

du?

Fisk! Hva tror du folk har i akvariene sine? Kaniner?

Kabel=bæsj

Rasshøl burde være selvforklarende.

Gjest lumelia
Skrevet

hahahahaha.....uff da..bare litt kult skrivi:-) ...hva forer du de med? oksesteik? :-)

Skrevet

Kanskje det er litt kaldt hos deg, så du har skrudd opp varmen og dermed er det varmere i akvariet også?

Når vannet blir varmere går forbrenningen til fiskene opp og de driter mer.

Det er ikke tull :-)

Jeg tror deg, men jeg har varmekolbe som har stått urørt i et par måneder, så tempen er det ikke.

Skrevet

Jeg tror deg, men jeg har varmekolbe som har stått urørt i et par måneder, så tempen er det ikke.

Temperaturen i akvariet blir påvirket av romtemperaturen selv om man har varmekolbe, da :-)

Skrevet

hahahahaha.....uff da..bare litt kult skrivi:-) ...hva forer du de med? oksesteik? :-)

Pellets og flakes.

Det er bare gullfiskene som driter. Tetraene og cleanerne er som de alltid har vært.

Gjest jeg som lurer på dette her
Skrevet

Fisk! Hva tror du folk har i akvariene sine? Kaniner?

Kabel=bæsj

Rasshøl burde være selvforklarende.

Takk

for

forklaringen.

Da

forstår

jeg!

Men

være

vansklig

for

de

nå!

Skrevet

Temperaturen i akvariet blir påvirket av romtemperaturen selv om man har varmekolbe, da :-)

Ikke så lenge akvariet er varmere enn rommet, og det er det.

28 grader. Jeg hadde det kaldere, men da var de helt apatiske.

Gjest lumelia
Skrevet

Pellets og flakes.

Det er bare gullfiskene som driter. Tetraene og cleanerne er som de alltid har vært.

hehehe...skittent gull..hm..har ikke peilig på fisk, unntatt de jeg fisker i vannet ved hytta..men spør på en dyrebutikk vel? sikkert ikke noe farlig..du kan jo få tak i en tannbørste, hellst ikke din egen eller kameraten sin,men så kan du pusse rasshølene deres litt hehe....hvis de ikke klarer det selv mener jeg..

Skrevet

Pellets og flakes.

Ahhh... Gullfisk driter - graver, spiser og driter - det er det de gjør... hele tiden....

Skrevet

Ahhh... Gullfisk driter - graver, spiser og driter - det er det de gjør... hele tiden....

Det har jeg skjønt, men 15-20 cm lange kabler som henger fast, det er nytt her i huset.

Skrevet

Mulig vi har fått diare! :S

Ev. vært på fylla.

Gjest festlig :-)
Skrevet

Jeg vil også ha akvarium. Men jeg vil ha en rovfisklignende sak som skal hete Martha Torkildsen, en stripete fisk som skal hete Trond Giske, og en med rosa flekker med navnet Øystein Djupedal.

Skal eksperimetere en del med foringen, men tviler på om jeg klarer å unngå det samme problemet som dine fisker har, hvis de først har begynt på den galeien !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...