nick Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 WTF, nå har Dorthe, Mangelica og keinstein svømt rundt med, jeg kødder ikke, 15 cm lange kabler hengende ut av rasshølet. Det har de holdt på med i et par uker nå. Jeg trodde de fikk for mye mat, men selv på diett så driter de langt i alt. I tillegg så er de blitt helt fisketerrorister, roter rundt i sanda og grumser til alt! Fucking disgusting! Er det noe gæernt med dem? Hva? 0 Siter
Gjest jeg som lurer på dette her Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Hva mener du? 0 Siter
carma Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Kanskje det er litt kaldt hos deg, så du har skrudd opp varmen og dermed er det varmere i akvariet også? Når vannet blir varmere går forbrenningen til fiskene opp og de driter mer. Det er ikke tull :-) 0 Siter
nick Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Skrevet 23. februar 2007 Hva mener du? Fisk! Hva tror du folk har i akvariene sine? Kaniner? Kabel=bæsj Rasshøl burde være selvforklarende. 0 Siter
Gjest lumelia Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 hahahahaha.....uff da..bare litt kult skrivi:-) ...hva forer du de med? oksesteik? :-) 0 Siter
nick Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Skrevet 23. februar 2007 Kanskje det er litt kaldt hos deg, så du har skrudd opp varmen og dermed er det varmere i akvariet også? Når vannet blir varmere går forbrenningen til fiskene opp og de driter mer. Det er ikke tull :-) Jeg tror deg, men jeg har varmekolbe som har stått urørt i et par måneder, så tempen er det ikke. 0 Siter
carma Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Jeg tror deg, men jeg har varmekolbe som har stått urørt i et par måneder, så tempen er det ikke. Temperaturen i akvariet blir påvirket av romtemperaturen selv om man har varmekolbe, da :-) 0 Siter
nick Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Skrevet 23. februar 2007 hahahahaha.....uff da..bare litt kult skrivi:-) ...hva forer du de med? oksesteik? :-) Pellets og flakes. Det er bare gullfiskene som driter. Tetraene og cleanerne er som de alltid har vært. 0 Siter
Gjest jeg som lurer på dette her Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Fisk! Hva tror du folk har i akvariene sine? Kaniner? Kabel=bæsj Rasshøl burde være selvforklarende. Takk for forklaringen. Da forstår jeg! Men må være vansklig for de nå! 0 Siter
nick Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Skrevet 23. februar 2007 Temperaturen i akvariet blir påvirket av romtemperaturen selv om man har varmekolbe, da :-) Ikke så lenge akvariet er varmere enn rommet, og det er det. 28 grader. Jeg hadde det kaldere, men da var de helt apatiske. 0 Siter
Gjest lumelia Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Pellets og flakes. Det er bare gullfiskene som driter. Tetraene og cleanerne er som de alltid har vært. hehehe...skittent gull..hm..har ikke peilig på fisk, unntatt de jeg fisker i vannet ved hytta..men spør på en dyrebutikk vel? sikkert ikke noe farlig..du kan jo få tak i en tannbørste, hellst ikke din egen eller kameraten sin,men så kan du pusse rasshølene deres litt hehe....hvis de ikke klarer det selv mener jeg.. 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Pellets og flakes. Det er bare gullfiskene som driter. Tetraene og cleanerne er som de alltid har vært. Ahhh... Gullfisk driter - graver, spiser og driter - det er det de gjør... hele tiden.... 0 Siter
nick Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Skrevet 23. februar 2007 Ahhh... Gullfisk driter - graver, spiser og driter - det er det de gjør... hele tiden.... Det har jeg skjønt, men 15-20 cm lange kabler som henger fast, det er nytt her i huset. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Mulig vi har fått diare! :S Ev. vært på fylla. 0 Siter
Gjest festlig :-) Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Jeg vil også ha akvarium. Men jeg vil ha en rovfisklignende sak som skal hete Martha Torkildsen, en stripete fisk som skal hete Trond Giske, og en med rosa flekker med navnet Øystein Djupedal. Skal eksperimetere en del med foringen, men tviler på om jeg klarer å unngå det samme problemet som dine fisker har, hvis de først har begynt på den galeien ! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Hva i all verden er det du fôrer dem med? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.