Gå til innhold

Fuktighet til huden

Anbefalte innlegg

sunnie1365380407
Skrevet

Trenger tips til noen gode ansiktskremer/kurer/masker o.l i denne vinterkulda... Føler meg helt stiv i ansiktet for tiden. Noen som har noen gode tips?

Skrevet

Har ikke prøvd den selv, men A-creme fra apoteket skal være veldig bra.

sunnie1365380407
Skrevet

Har ikke prøvd den selv, men A-creme fra apoteket skal være veldig bra.

Har prøvd den.. Den er veldig fin på datteren min sin problemhud, men jeg føler at den ikke gir nok fuktighet for min del

Skrevet

Før brukte jeg noe som het Clean and Clear som var den beste kremen noensinne, til den nette pris av 49,50. Den var nydelig, fantes ikke fet, men deilig og avkjølende. Så forsvant den ut av produksjon. Sukk.

Fortsatt er det enkle det beste - Oil of Olay sensitive. Den er bra, og billig.

Skrevet

Jeg bruker moltekrem fra Lumene, og litt bronze brunkrem utenpå.

Har du tørr hud, har Lumene en krem som i tillegg til molter også er tilsatt tranebær.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...