Gå til innhold

Din beste smoothies-oppskrift :)

Anbefalte innlegg

sunnie1365380407
Skrevet

Har du en god smoothie å anbefale. Har smoothie-dilla for tiden.

Et tips fra meg til interesserte er:

Joghurt, blåbær, banan, litt melk og masse kanel :) Nam nam

Skrevet

Stemmer det med en hel spiseskje vaniljsukker????

Det er ikke sånn engelsk sukker de mener da -som er vanlig sukker med vaniljesmak?

Usj, nei, jeg har aldri brukt en ss vaniljesukker. Har brukt toppen en ts, og den er da søt nok i massevis.

Skrevet

Usj, nei, jeg har aldri brukt en ss vaniljesukker. Har brukt toppen en ts, og den er da søt nok i massevis.

Så oppskriften er ikke riktig da?

Skrevet

Så oppskriften er ikke riktig da?

Den er sikkert riktig om man ønsker at tennene skal sette seg fast i hverandre. :-) Men jeg har aldri prøvd med en ss.

Skrevet

Den er sikkert riktig om man ønsker at tennene skal sette seg fast i hverandre. :-) Men jeg har aldri prøvd med en ss.

Men oppskriften er også til to porsjoner, står det der. Lager du mer enn 1 porsjon av gangen da?

Skrevet

Men oppskriften er også til to porsjoner, står det der. Lager du mer enn 1 porsjon av gangen da?

Ja, lager som regel til samboeren også.

Skrevet

3 dl biolayoghurt m/pære og eple

10 mynteblader

1 pære

4 isbiter

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...