Gjest enda ikke en dråpe! Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Har ikke drikket noe på 2 døgn! 0 Siter
Gjest dehydrert Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Mat kan vi overleve uten, men ikke drikke .... 0 Siter
Debra-irl Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Du bør få i deg noe snart ja. Å gå en stund uten væske er ikke livsfarlig. Men to døgn + er ikke bra. 0 Siter
Gjest enda ikke en dråpe! Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Du bør få i deg noe snart ja. Å gå en stund uten væske er ikke livsfarlig. Men to døgn + er ikke bra. Problemet er bare at jeg ikke er tørst! Men får vel kjøpe meg noe salt mat slik at jeg blir tørst! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Er det eksperiment du driver med? 0 Siter
Gjest enda ikke en dråpe! Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Mat kan vi overleve uten, men ikke drikke .... Jeg er ikke tørst, hva kan jeg da gjøre? Du skriver som nick dehydrert, kan jeg bli det og gå i koma tilslutt? 0 Siter
Gjest enda ikke en dråpe! Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Er det eksperiment du driver med? Nei, det er det ikke. Problemet er bare at jeg ikke er tørst, og dermed orker jeg ikke å drikke noe! 0 Siter
Lurveline Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Problemet er bare at jeg ikke er tørst! Men får vel kjøpe meg noe salt mat slik at jeg blir tørst! Ta deg en brigg du;o) 0 Siter
NeaNoor Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Jeg er ikke tørst, hva kan jeg da gjøre? Du skriver som nick dehydrert, kan jeg bli det og gå i koma tilslutt? Du kan da vel drikke selv om du ikke er tørst?? Dehydrering kan lede til alvorlig sykdom med nedsatt bevissthet og død. 0 Siter
Debra-irl Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Problemet er bare at jeg ikke er tørst! Men får vel kjøpe meg noe salt mat slik at jeg blir tørst! Du trenger ikke drikke fordi du vil eller har lyst på, men fordi du må. Kan du spise deg en saftis eller no? 0 Siter
Gjest enda ikke en dråpe! Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Du kan da vel drikke selv om du ikke er tørst?? Dehydrering kan lede til alvorlig sykdom med nedsatt bevissthet og død. Når jeg er tørst så har jeg problemer å drikke. Men får vel prøve da, sånn at jeg ikke forsvinner herfra! *går å drikker noe nå* 0 Siter
Gjest dehydrert Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Når jeg er tørst så har jeg problemer å drikke. Men får vel prøve da, sånn at jeg ikke forsvinner herfra! *går å drikker noe nå* Du spiser kanskje mat sånn innimellom ? Du får jo i deg noe da, så det er sikkert ingen fare for at du faller i koma el.l. , men jeg ville "lagt inn" litt drikke for sikkerhetsskyld. 0 Siter
Gjest enda ikke en dråpe! Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Du spiser kanskje mat sånn innimellom ? Du får jo i deg noe da, så det er sikkert ingen fare for at du faller i koma el.l. , men jeg ville "lagt inn" litt drikke for sikkerhetsskyld. Ja jeg spiser litt innimellom. Forstår ikke at jeg ikke er tørst og super sulten. Men skal prøve å drikke litt fast heretter, men det er et problem! Jeg husker ikke å spise og drikke når jeg ikke merker noe til at jeg er enten sulten eller tørst! 0 Siter
Goliath Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Jeg er ikke tørst, hva kan jeg da gjøre? Du skriver som nick dehydrert, kan jeg bli det og gå i koma tilslutt? Bare en liten opplysning - det går faktisk ann å drikke selv om du ikke er tørst.... På den annen siden - dette må være en troll-tråd, for så dumme mennesker klarer ikke å logge seg på en PC.... 0 Siter
Gjest midia Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Nei, det er det ikke. Problemet er bare at jeg ikke er tørst, og dermed orker jeg ikke å drikke noe! Merkelig fenomen som jeg aldri har hørt om før. 0 Siter
Gjest blame Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Du kan bli dehydrert. Jeg ble det en gang (ikke med vitende og vilje), svimte av og gikk i bakken så det sang, og vips - tur på sykehuset og få intravenøs væsketilførsel. Spar deg selv for den moroa. 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Det med å ikke føle tørst kommer av at du drikker for lite. Du bør ha i deg et par liter vann om dagen. Hadde du fått i deg det en periode, ville du følt tørste etterhvert. Hvis du ikke drikker, blir natrium/kaliumbalansen i kroppen ute av lage og det kan føre til hjerte og nyresvikt. Da dør man til slutt... Du kan se på urinen om den er mørk, eller lukter sterkt. Hvis den er det, har du alt for lite væske i kroppen. Man kan også måle hos legen ved å ta bl.a. blodprosent og urinprøve. Lite væske på sikt, fører til væskeopphopninger i kroppen og annen sykdom. Da er vel valget enkelt? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Merkelig fenomen som jeg aldri har hørt om før. Hvis du ikke klarer å innta væske bør du gå til legen, for da er det noe galt med deg. Hvis du er for lat til å drikke fordi du ikke er tørst bør du gå til psykolog, for da er det også noe riv, ruskende galt et eller annet sted. Men jeg heller mot Goliaths teori, for med mindre du er fysisk syk høres dette for dumt ut til å være sant. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.