ShitDiddelyDo Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Det hørtes skummelt ut... Ja, jeg er litt småskeptisk for å daue jeg også, og følgelig enig med henne i at det ikke er noen spøk. 0 Siter
Gjest du må drikke noe Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Hvorfor har du ikke det? 0 Siter
Goliath Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Noe sant er det i tråden, men kanskje jeg er et lite troll idag også! Hvem vet? Jeg vet ikke, men har en rimelig sterk mistanke. For som sagt - så dum er du ikke, all den tid du klarer å logge deg inn her og gjøre deg forstått. Men et spørsmål til deg - tror du det er farlig om jeg hopper foran toget? 0 Siter
Gjest enda ikke en dråpe! Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Hvorfor har du ikke det? Jeg vet ikke hvorfor ikke jeg drakk på to dager, men har drikket noe nå! 0 Siter
Gjest enda ikke en dråpe! Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Ja, det er farlig å ikke få i seg væske. Kroppen din består av ca. 70% vann. Og du forbruker en god del vann hver eneste dag selv om du ikke er i særlig aktivitet. Noe væske får du i deg via maten, men ikke nok til å holde det hydrert. Så finn frem vannglasset, fyll det opp og drikk! Takk for informasjonen! Skal prøve å drikke litt ofter:) 0 Siter
Gjest enda ikke en dråpe! Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Hva er det som hindrer deg i å drikke? Kan du ikke bare bestemme deg for å drikke et par glass vann selv om du ikke er tørst? Å bestemme seg for å drikke når en ikke er tørst er vansklig for meg! 0 Siter
Gjest enda ikke en dråpe! Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Du bør drikke ja, eller du bør ikke, du må. Se på urinen, er den konsentrert, mørk og stram lukt på, da drikker du for lite. Den skal være blank. 1-2 liter væske bør du få i deg per dag. Og tro meg, dette kan jeg, så mye jeg "henger" på uroavd, og der blir vi passet veldig godt på, at vi drikker nok. Ha til vane at du finner deg ett stort glass vann sammen med maten din. Takk for svaret:) Skal bli flinkere nå! 0 Siter
Gjest enda ikke en dråpe! Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Jeg har vært leder på leir, da det var hetebølge, og væske var derfor viktig å få i barna. trikset vi innførte var at hver gang man så at noen drakk, skulle man ta en slurk selv.. dermed får man i seg en god del etterhvert. du kan jo prøve det? men HVORFOR har du ikke drukket? Jeg har problemer med å drikke når jeg ikke er tørst, vet ikke hvorfor! Takk for svaret! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Takk for svaret:) Skal bli flinkere nå! Det er bra ) Kroppen trenger væske. Du bør fylle på med vann, siden du ikke har drukket nok de siste dagene. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Å bestemme seg for å drikke når en ikke er tørst er vansklig for meg! Bra du har fått i deg litt drikke likevel da ) 0 Siter
Gjest enda ikke en dråpe! Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Bra du har fått i deg litt drikke likevel da ) Litt måtte jeg få i meg etter dere dolere sier det er viktig! 0 Siter
Piraye Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Joda, det er en veldig dårlig skjult hemmelighet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.