Gå til innhold

noen trailersjåfører her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leser på lokalnyhetene at vogntog sniker seg forbi politikontrollene her via småveier... De som blir stoppet må få på kjettinger. MEN så fort de er et stykke unna, så stanser de å tar dem av igjen" Da lurer jeg på, er det så vanskelig å kjøre med kjettinger, eller hva er grunnen???

Gjest Tacomix
Skrevet

Er

ikke

trailersjåfør,

men

leste

det

du

skrev

i

tråden!

At

det

går

ann

å

drive

med

noe

slikt,

tenker

de

ikke?

Jeg

blir

frustrert.

Det

er

jo

farlig

å

ikke

kjøre

uten

kjettinger.

Skrevet

Det bråker vel, og humper og så kan man ikke kjøre fort med dem. Det er vel derfor de tas av.

Uansett: helt opplagt teit! Som de jo snart burde begynne å forstå...

Skrevet

Det går ikke like kjapt med kjettinger, som uten. Og trailersjåfører er ofte under et vanvittig tidspress fra arbeidsgiver.

Ser i aftenposten at de får så hatten passer av politiet i dag.. "trailersjåfører kan du få billig av meg" er det en eller annen som har uttalt.

Er ikke trailersjåfør selv, men vokst opp i en transport-familie eller hva jeg nå skal kalle det :)

Skrevet

Er

ikke

trailersjåfør,

men

leste

det

du

skrev

i

tråden!

At

det

går

ann

å

drive

med

noe

slikt,

tenker

de

ikke?

Jeg

blir

frustrert.

Det

er

jo

farlig

å

ikke

kjøre

uten

kjettinger.

"Jeg blir frustrert. Det er jo farlig å ikke kjøre uten kjettinger."

? ;o)

Gjest sjåførens babe
Skrevet

Samboeren min er trailersjåfør, han sier at det er bra med kjettinger på snø, men det er jævlig å kjøre med kjettinger når det ikke er snø.

Men når været er som det er nå mange steder, så er det klart en må bruke kjettinger, det sa han og.

Ikke vet jeg hvorfor de tar dem av igjen dersom føret er snøvær og så mye vinter som det r nå.

Gjest Tacomix
Skrevet

"Jeg blir frustrert. Det er jo farlig å ikke kjøre uten kjettinger."

? ;o)

ser

jeg

det,

gikk

kanskje

litt

fort

i

svingene

istad,

skulle

selvfølgelig

stå

med

kjettinger;)

Skrevet

Samboeren min er trailersjåfør, han sier at det er bra med kjettinger på snø, men det er jævlig å kjøre med kjettinger når det ikke er snø.

Men når været er som det er nå mange steder, så er det klart en må bruke kjettinger, det sa han og.

Ikke vet jeg hvorfor de tar dem av igjen dersom føret er snøvær og så mye vinter som det r nå.

En skulle tro de var redd for å måtte dekke slitasjen selv, gosj! Fint å høre at din kjære ville brukt dem på sånt føre! Hils å si takk :)

Skrevet

Det bråker vel, og humper og så kan man ikke kjøre fort med dem. Det er vel derfor de tas av.

Uansett: helt opplagt teit! Som de jo snart burde begynne å forstå...

Det er ikke mulig å kjøre fort her nå. Trafikken går rundt 50-60 km/t.....Eller den står still.

Skrevet

Er

ikke

trailersjåfør,

men

leste

det

du

skrev

i

tråden!

At

det

går

ann

å

drive

med

noe

slikt,

tenker

de

ikke?

Jeg

blir

frustrert.

Det

er

jo

farlig

å

ikke

kjøre

uten

kjettinger.

Jeg kjenner at det irriterer meg ja, de burde kunne ha dem på....

Skrevet

Det går ikke like kjapt med kjettinger, som uten. Og trailersjåfører er ofte under et vanvittig tidspress fra arbeidsgiver.

Ser i aftenposten at de får så hatten passer av politiet i dag.. "trailersjåfører kan du få billig av meg" er det en eller annen som har uttalt.

Er ikke trailersjåfør selv, men vokst opp i en transport-familie eller hva jeg nå skal kalle det :)

Ok ikke kjapt nok altså, men de har tid til å ligge flere timer i grøfta....snodig. Jaja måtte det hele ende godt :)

Skrevet

Ok ikke kjapt nok altså, men de har tid til å ligge flere timer i grøfta....snodig. Jaja måtte det hele ende godt :)

Typisk mannlig overmot ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...