Gemini Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Skrevet 23. februar 2007 Min stjal en gulrot og et yoghurtbeger fra søppeldunken en gang. Og en gang gikk vi fra stuebordet med en rykende fersk pizza på. Da klarte han ikke stå imot fristelsen. Har du prøvd å gi hunden grøt eller potetstappe? Vi går ikke fra bordet med mat på, DET er jo å be om trøbbel da... Men det har hendt at vi har gått fra salongbordet med noe godis liggende, vel å merke pakket inn i papiret sitt, men hvor vanskelig hadde det vært å få av for hunden... Men det har utrolig nok blitt liggende. Men åpent tilgjengelig mat står aldri framme ubevoktet. Potetstappe og grøt tror jeg ikke vi har prøvd. Men ellers er det mye rart som har blitt spist med god appetitt. Det mest spesielle tror jeg er Normanna-ost (sånn trekantet blåmuggost). Ikke en hel altså, men allikevel... 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Vi går ikke fra bordet med mat på, DET er jo å be om trøbbel da... Men det har hendt at vi har gått fra salongbordet med noe godis liggende, vel å merke pakket inn i papiret sitt, men hvor vanskelig hadde det vært å få av for hunden... Men det har utrolig nok blitt liggende. Men åpent tilgjengelig mat står aldri framme ubevoktet. Potetstappe og grøt tror jeg ikke vi har prøvd. Men ellers er det mye rart som har blitt spist med god appetitt. Det mest spesielle tror jeg er Normanna-ost (sånn trekantet blåmuggost). Ikke en hel altså, men allikevel... Det er kjempemoro å gi dem grøt og potetstappe for de vet ikke hvordan de skal spise det. Det går ikke an å slikke i seg skikkelig seig grøt, så tilslutt må dem kaste det i seg. Så blir de stående og slafse siden det setter seg fast i ganen. Prøv det en gang :-D 0 Siter
NeaNoor Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Vår er egentlig ikke så ille til å skulle stjele mat, med mindre det har falt på gulvet, eller står på et lavt salongbord da... Må bare fortelle noe i den sammenhengen. Hunden vår hadde løpetid og derfor en slik truse på seg. Den festes jo med borrelås og sitter godt på og hun får den ikke av selv. Men en dag vi hadde vært borte et par timer, møtte hun oss i døra, uten truse på. På stua lå det et par sorte tøybiter, ellers fant vi ingenting. Hun hadde rett og slett spist opp trusa... 0 Siter
Gemini Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Skrevet 24. februar 2007 Må bare fortelle noe i den sammenhengen. Hunden vår hadde løpetid og derfor en slik truse på seg. Den festes jo med borrelås og sitter godt på og hun får den ikke av selv. Men en dag vi hadde vært borte et par timer, møtte hun oss i døra, uten truse på. På stua lå det et par sorte tøybiter, ellers fant vi ingenting. Hun hadde rett og slett spist opp trusa... Æsj... hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.