Gå til innhold

nettavisen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde denne som startside før, og var i grunne fornøyd. Så tuklet jeg litt, og jeg fikk en annen startside.

Nå vil jeg ha tilbake nettavisen.no, men jeg er nok litt blond for jeg finner ikke ut hvordan jeg gjør det.

Er det noen som kan hjelpe en blondine i nød?

Skrevet

Verktøy - Alternativer for internett - skriv inn adressen i feltet og trykk enter. Da skal det være iorden :)

Skrevet

Verktøy - Alternativer for internett - velg fanen som heter Generelt. Der kand du skrive inn adressen til den du vil skal være din startside, evt. velge Bruk gjeldende om du allerede er på nettavisen.no

:)

Gjest Tacomix
Skrevet

først

går

du

verktøy,

alternativer

for

internett

og

deretter

Generelt.

Da

skriver

du

inn

nettavisen.no

Håper

du

greier

å

gjøre

det!

Skrevet

Du går inn på nettavisen.no. Så går du til "verktøy" helt oppe og velger "alternativer for internett". Se om ikke det forandrer seg når du haker ut "Bruk gjeldende". Så avslutter du det hele med "bruk" og "ok".

Skrevet

først

går

du

verktøy,

alternativer

for

internett

og

deretter

Generelt.

Da

skriver

du

inn

nettavisen.no

Håper

du

greier

å

gjøre

det!

Virker mellomroms-tasten din nå?

Gjest nicole41
Skrevet

Høyreklikk på nettleser-ikonet på skrivebordet, velg egenskaper, skriv inn startside på adressefeltet.

Gjest Tacomix
Skrevet

Virker mellomroms-tasten din nå?

Nei,

min

mellomromstast

fungerer

fortsatt

ikke.

Har

mellomrom

her

dol

for

jeg

trykker

mye

enter-tasten!

Men

ut

i

morgen

å

sjekke

tastatur.

Service

senere!

Takk

for

at

du

spør

og

husker

meg:)

Jeg

er

sikkelig

avhengig

av

mellomromstasten,

jeg

har

et

stort

problem

nå,

men

jeg

får

det

vel

bedre

etterhvert!

Skrevet

Verktøy - Alternativer for internett - skriv inn adressen i feltet og trykk enter. Da skal det være iorden :)

Er det noen som vet hvordan vi varig kan endre startside i et nettverk på jobben? Tidligere rettet jeg det til startsida.no, så jeg i full fart kan søke på jobbrelaterte ting.

Når jeg nå retter startsiden, har jeg den bare den dagen. Neste dag kommer vår ubrukelige konsernsiden fram. Mer datakyndige kolleger har samme problem.

Skrevet

Er det noen som vet hvordan vi varig kan endre startside i et nettverk på jobben? Tidligere rettet jeg det til startsida.no, så jeg i full fart kan søke på jobbrelaterte ting.

Når jeg nå retter startsiden, har jeg den bare den dagen. Neste dag kommer vår ubrukelige konsernsiden fram. Mer datakyndige kolleger har samme problem.

Hos oss kan vi rett og slett ikke endre startside, men må ha kommunen sin. Vi får ikke lov, så det er lagt inn sperring. :o( Dummingene.

Gjest skikkelig viktig, er den
Skrevet

Nei,

min

mellomromstast

fungerer

fortsatt

ikke.

Har

mellomrom

her

dol

for

jeg

trykker

mye

enter-tasten!

Men

ut

i

morgen

å

sjekke

tastatur.

Service

senere!

Takk

for

at

du

spør

og

husker

Jeg

er

sikkelig

avhengig

av

mellomromstasten,

jeg

har

et

stort

problem

nå,

men

jeg

får

det

vel

bedre

etterhvert!

Synd du har så skikkelig problem med mellomromstasten din, den er jo skikkelig viktig.

Skrevet

Tusen takk for alle gode svar.

Er det noen som også vet hvorfor nettavisen.no ikke har et slikt ikon for "sett som startside" som mange andre har?

Skrevet

Tusen takk for alle gode svar.

Er det noen som også vet hvorfor nettavisen.no ikke har et slikt ikon for "sett som startside" som mange andre har?

Det har de, men den var ikke lett å finne. Jeg gikk til "Rediger" helt oppe her og "Søk på denne siden". Søkte på ordet "startside", og da fant jeg det et stykke under midten på siden.

Skrevet

Nei,

min

mellomromstast

fungerer

fortsatt

ikke.

Har

mellomrom

her

dol

for

jeg

trykker

mye

enter-tasten!

Men

ut

i

morgen

å

sjekke

tastatur.

Service

senere!

Takk

for

at

du

spør

og

husker

Jeg

er

sikkelig

avhengig

av

mellomromstasten,

jeg

har

et

stort

problem

nå,

men

jeg

får

det

vel

bedre

etterhvert!

Ja, man bruker jo mellomtasten den del :D

Får håpe den er på plass igjen når du får nytt tastatur.

Skrevet

Hos oss kan vi rett og slett ikke endre startside, men må ha kommunen sin. Vi får ikke lov, så det er lagt inn sperring. :o( Dummingene.

Sannsynligvis er det lagt inn sperre på oss også, så vi ikke kan velge srartside. Det er iallfall sperre på en del andre sider.

Har vært overarbeidd i lange tider, så jeg har så allikevel ikke tid til å private besøk på internet, men trenger det noen ganger i jobbsammenheng.

Skrevet

Sannsynligvis er det lagt inn sperre på oss også, så vi ikke kan velge srartside. Det er iallfall sperre på en del andre sider.

Har vært overarbeidd i lange tider, så jeg har så allikevel ikke tid til å private besøk på internet, men trenger det noen ganger i jobbsammenheng.

Legg inn et bokmerke på startsiden du vil ha og legg det øverst på favoritter så er det lett å få tak i. :o)

Gjest Tacomix
Skrevet

Ja, man bruker jo mellomtasten den del :D

Får håpe den er på plass igjen når du får nytt tastatur.

Idag

bestilte

jeg

nytt

tastatur

nettet,

håper

det

blir

ok

når

jeg

får

det!

Skal

bli

godt

å

bruke

mellomromstast

igjen

da!

Skrevet

Det har de, men den var ikke lett å finne. Jeg gikk til "Rediger" helt oppe her og "Søk på denne siden". Søkte på ordet "startside", og da fant jeg det et stykke under midten på siden.

Ah, der ja!!! Det var neimen ikke lett å se. Jeg har scrollet fremsiden opp og ned flere dager uten å ha sett det.

Tusen takk :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...