jubalong70 Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Jeg hadde denne som startside før, og var i grunne fornøyd. Så tuklet jeg litt, og jeg fikk en annen startside. Nå vil jeg ha tilbake nettavisen.no, men jeg er nok litt blond for jeg finner ikke ut hvordan jeg gjør det. Er det noen som kan hjelpe en blondine i nød? 0 Siter
EllaJo Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Verktøy - Alternativer for internett - skriv inn adressen i feltet og trykk enter. Da skal det være iorden 0 Siter
Klara Q Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Verktøy - Alternativer for internett - velg fanen som heter Generelt. Der kand du skrive inn adressen til den du vil skal være din startside, evt. velge Bruk gjeldende om du allerede er på nettavisen.no 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 først går du på verktøy, så alternativer for internett og deretter Generelt. Da skriver du inn nettavisen.no Håper du greier å gjøre det! 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Du går inn på nettavisen.no. Så går du til "verktøy" helt oppe og velger "alternativer for internett". Se om ikke det forandrer seg når du haker ut "Bruk gjeldende". Så avslutter du det hele med "bruk" og "ok". 0 Siter
Klara Q Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 først går du på verktøy, så alternativer for internett og deretter Generelt. Da skriver du inn nettavisen.no Håper du greier å gjøre det! Virker mellomroms-tasten din nå? 0 Siter
Gjest nicole41 Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Høyreklikk på nettleser-ikonet på skrivebordet, velg egenskaper, skriv inn startside på adressefeltet. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Virker mellomroms-tasten din nå? Nei, min mellomromstast fungerer fortsatt ikke. Har mellomrom her på dol for jeg trykker mye på enter-tasten! Men må ut i morgen å sjekke tastatur. Service senere! Takk for at du spør og husker meg:) Jeg er sikkelig avhengig av mellomromstasten, så jeg har et stort problem nå, men jeg får det vel bedre etterhvert! 0 Siter
fresja Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Verktøy - Alternativer for internett - skriv inn adressen i feltet og trykk enter. Da skal det være iorden Er det noen som vet hvordan vi varig kan endre startside i et nettverk på jobben? Tidligere rettet jeg det til startsida.no, så jeg i full fart kan søke på jobbrelaterte ting. Når jeg nå retter startsiden, har jeg den bare den dagen. Neste dag kommer vår ubrukelige konsernsiden fram. Mer datakyndige kolleger har samme problem. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Er det noen som vet hvordan vi varig kan endre startside i et nettverk på jobben? Tidligere rettet jeg det til startsida.no, så jeg i full fart kan søke på jobbrelaterte ting. Når jeg nå retter startsiden, har jeg den bare den dagen. Neste dag kommer vår ubrukelige konsernsiden fram. Mer datakyndige kolleger har samme problem. Hos oss kan vi rett og slett ikke endre startside, men må ha kommunen sin. Vi får ikke lov, så det er lagt inn sperring. ( Dummingene. 0 Siter
Gjest skikkelig viktig, er den Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Nei, min mellomromstast fungerer fortsatt ikke. Har mellomrom her på dol for jeg trykker mye på enter-tasten! Men må ut i morgen å sjekke tastatur. Service senere! Takk for at du spør og husker meg:) Jeg er sikkelig avhengig av mellomromstasten, så jeg har et stort problem nå, men jeg får det vel bedre etterhvert! Synd du har så skikkelig problem med mellomromstasten din, den er jo skikkelig viktig. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Skrevet 24. februar 2007 Tusen takk for alle gode svar. Er det noen som også vet hvorfor nettavisen.no ikke har et slikt ikon for "sett som startside" som mange andre har? 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Tusen takk for alle gode svar. Er det noen som også vet hvorfor nettavisen.no ikke har et slikt ikon for "sett som startside" som mange andre har? Det har de, men den var ikke lett å finne. Jeg gikk til "Rediger" helt oppe her og "Søk på denne siden". Søkte på ordet "startside", og da fant jeg det et stykke under midten på siden. 0 Siter
Klara Q Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Nei, min mellomromstast fungerer fortsatt ikke. Har mellomrom her på dol for jeg trykker mye på enter-tasten! Men må ut i morgen å sjekke tastatur. Service senere! Takk for at du spør og husker meg:) Jeg er sikkelig avhengig av mellomromstasten, så jeg har et stort problem nå, men jeg får det vel bedre etterhvert! Ja, man bruker jo mellomtasten den del Får håpe den er på plass igjen når du får nytt tastatur. 0 Siter
fresja Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Hos oss kan vi rett og slett ikke endre startside, men må ha kommunen sin. Vi får ikke lov, så det er lagt inn sperring. ( Dummingene. Sannsynligvis er det lagt inn sperre på oss også, så vi ikke kan velge srartside. Det er iallfall sperre på en del andre sider. Har vært overarbeidd i lange tider, så jeg har så allikevel ikke tid til å private besøk på internet, men trenger det noen ganger i jobbsammenheng. 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Sannsynligvis er det lagt inn sperre på oss også, så vi ikke kan velge srartside. Det er iallfall sperre på en del andre sider. Har vært overarbeidd i lange tider, så jeg har så allikevel ikke tid til å private besøk på internet, men trenger det noen ganger i jobbsammenheng. Legg inn et bokmerke på startsiden du vil ha og legg det øverst på favoritter så er det lett å få tak i. ) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Ja, man bruker jo mellomtasten den del Får håpe den er på plass igjen når du får nytt tastatur. Idag bestilte jeg nytt tastatur på nettet, håper det blir ok når jeg får det! Skal bli godt å bruke mellomromstast igjen da! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Skrevet 24. februar 2007 Det har de, men den var ikke lett å finne. Jeg gikk til "Rediger" helt oppe her og "Søk på denne siden". Søkte på ordet "startside", og da fant jeg det et stykke under midten på siden. Ah, der ja!!! Det var neimen ikke lett å se. Jeg har scrollet fremsiden opp og ned flere dager uten å ha sett det. Tusen takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.