Gå til innhold

forelsket i svogeren!

Anbefalte innlegg

Gjest er det normalt
Skrevet

jeg har fått vite at bestevenninnen min er forelsket i han som er gift med søstera til mannen hennes og at det er gjengjeldt fra hans side. det har visstnok vart noen år og de ønsker å ha et liv sammen. hvilke tanker gjør _du_ deg om det?

Skrevet

OI!!!

Pinlig i familiesamlinger....

Hvis det er sånn de føler det, så burde de jo hvertfall gå fra de de allerede er gift med, for er man forelsket i noen andre er det ikke "fair" for den andre at man er i ekteskapet..

men det kommer jo an på mye.. barn blant annet.

ikke no fasit svar her.. er ikke sikkert gresset er grønnere på andre siden heller.

Skrevet

Jeg tenker at jeg er glad for at jeg ikke er blandet inn i den suppa der.

Gjest bli voksne
Skrevet

De kan komme til å ødelegge hele familien og hele sin framtid hvis de lever det der ut. Kjenner selv til et liknende forhold der dette skjedde. Familiene ble helt splittet opp, kunne aldri treffes samlet i familieselskaper mer, og det ble kjempevanskelig for de involverte barna.

Forbudt kjærlighet virker ofte sterkere enn tilgjengelig kjærlighet. Ofte dabber de sterke følelsene av og mister intensiteten, dersom de virkelig får hverandre. Men så lenge det er forbudt, føles det intenst.

Syns de burde holde seg unna hverandre og heller satse på å bygge opp følelsene til partnerne sine igjen.

Det er noe som heter fornuft og modenhet.

Gjest Dr Grey:o)
Skrevet

Oiii, her måtte jeg lese flere ganger, dette var mye søstra til, mannen til, svogeren til, broren, til den som er gift med den:o) hehe...

Men jeg tror nok det er lurt å holde seg unna det der, i alle fall hvis det er barn i bildet, kan jo bli skikklig krise!!

Skrevet

Jeg er også forelsket i min svoger, men han er broren til mannen min, så det blir litt annerledes enn ditt tilfelle. Men helt uvanlig er det vel ikke da.. Men vi har ikke noe liv sammen, og kommer ikke til å få det, og det er vi vel inneforstått med begge. Et spesielt forhold har vi alltid hatt da. Følelser er ikke noe man styrer så lett..

Skrevet

Den gamle serien "soap" er hva jeg tenker om det.

Det er greit nok at det kan være vanskelig å kontrollere følelser, men noe fornuft og logikk burde uansett bli værende.

Mitt råd til henne - dropp forholdet, og kutt alle forbindelser til hele familien hans, og ikke minst til svogeren.

Alt annet vil gå rett til helvete.....for å kalle en spade for en spade.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...