Gjest Jeg er så sliten og lei! Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Hva skal jeg gjøre for noe? Har ikke hatt det sikkelig krutte idag. Jeg er sliten, lei og føler alt bare er dritt. Nå tror jeg at jeg tar kvelden, orker ikke mer. Men hva kan jeg gjøre i morgen, derfor jeg spør! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Uffda, ikke noe god følelse det der! Hva med å begynne morgendagen med en god frokost og så gå deg en lang tur. Synet av naturen kan gjøre underverker! Dessuten får du god samvittighet. Når du kommer hjem tar du et langt bad eller dusj, og steller deg selv virkelig godt! 0 Siter
Gjest Jeg er så sliten og lei! Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Uffda, ikke noe god følelse det der! Hva med å begynne morgendagen med en god frokost og så gå deg en lang tur. Synet av naturen kan gjøre underverker! Dessuten får du god samvittighet. Når du kommer hjem tar du et langt bad eller dusj, og steller deg selv virkelig godt! Tusen takk for svaret! Godt å få råd. Vil ikke spørre familien min for de blir bare bekymret. Men jeg håper jeg er bedre i morgen. Da får jeg vel krype under dyna! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Tusen takk for svaret! Godt å få råd. Vil ikke spørre familien min for de blir bare bekymret. Men jeg håper jeg er bedre i morgen. Da får jeg vel krype under dyna! Håper du får sove godt! 0 Siter
Gjest nicole41 Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Jeg har hatt det akkurat likedan i dag. Ingen god følelse. Snøstormen pep rundt hushjørnet, og jeg følte meg bare så alene i verden. Hadde så lavt blodsukker at jeg kaldsvettet, men orket ikke å spise. Får håp' det blir likar' i mårrå :-) 0 Siter
double Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Du overlever sikkert å ha det sånn en dag, sikkert en uke også. Noen mennesker har det sånn i årevis uten å klage nevneverdig. Hvordan kan det forresten ha seg at mennesker som har en eller to dager hvor de er totalt utslitt får forståelse fra omverdenene, men de som har det sånn i mange år ikke får det? Er det fordi det er vanskelig å forstå? Er det fordi folk flest har opplevd noen harde dager og vet hvordan det føles, mens de ikke er istand til å forstå opplevelsen over tid? 0 Siter
bouenas Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Du overlever sikkert å ha det sånn en dag, sikkert en uke også. Noen mennesker har det sånn i årevis uten å klage nevneverdig. Hvordan kan det forresten ha seg at mennesker som har en eller to dager hvor de er totalt utslitt får forståelse fra omverdenene, men de som har det sånn i mange år ikke får det? Er det fordi det er vanskelig å forstå? Er det fordi folk flest har opplevd noen harde dager og vet hvordan det føles, mens de ikke er istand til å forstå opplevelsen over tid? Må si jeg tenkte akkurat det samme da jeg leste innlegget. 0 Siter
Gjest Jeg er så sliten og lei! Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Du overlever sikkert å ha det sånn en dag, sikkert en uke også. Noen mennesker har det sånn i årevis uten å klage nevneverdig. Hvordan kan det forresten ha seg at mennesker som har en eller to dager hvor de er totalt utslitt får forståelse fra omverdenene, men de som har det sånn i mange år ikke får det? Er det fordi det er vanskelig å forstå? Er det fordi folk flest har opplevd noen harde dager og vet hvordan det føles, mens de ikke er istand til å forstå opplevelsen over tid? Takk for svaret! Jeg er ei som har litt forskjellig plager, en funksjonshemming. Så jeg plages nok mye. Men igår var jeg sikkelig sliten, orka ikke mer. Men det blir nok bedre! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.