Gå til innhold

Jeg er sikkelig sliten, hjelp!

Gjest Jeg er så sliten og lei!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva

skal

jeg

gjøre

for

noe?

Har

ikke

hatt

det

sikkelig

krutte

idag.

Jeg

er

sliten,

lei

og

føler

alt

bare

er

dritt.

tror

jeg

at

jeg

tar

kvelden,

orker

ikke

mer.

Men

hva

kan

jeg

gjøre

i

morgen,

derfor

jeg

spør!

hidi, the scorpion
Skrevet

Uffda, ikke noe god følelse det der!

Hva med å begynne morgendagen med en god frokost og så gå deg en lang tur. Synet av naturen kan gjøre underverker! Dessuten får du god samvittighet.

Når du kommer hjem tar du et langt bad eller dusj, og steller deg selv virkelig godt!

Skrevet

Uffda, ikke noe god følelse det der!

Hva med å begynne morgendagen med en god frokost og så gå deg en lang tur. Synet av naturen kan gjøre underverker! Dessuten får du god samvittighet.

Når du kommer hjem tar du et langt bad eller dusj, og steller deg selv virkelig godt!

Tusen

takk

for

svaret!

Godt

å

råd.

Vil

ikke

spørre

familien

min

for

de

blir

bare

bekymret.

Men

jeg

håper

jeg

er

bedre

i

morgen.

Da

får

jeg

vel

krype

under

dyna!

hidi, the scorpion
Skrevet

Tusen

takk

for

svaret!

Godt

å

råd.

Vil

ikke

spørre

familien

min

for

de

blir

bare

bekymret.

Men

jeg

håper

jeg

er

bedre

i

morgen.

Da

får

jeg

vel

krype

under

dyna!

Håper du får sove godt!

Gjest nicole41
Skrevet

Jeg har hatt det akkurat likedan i dag. Ingen god følelse.

Snøstormen pep rundt hushjørnet, og jeg følte meg bare så alene i verden.

Hadde så lavt blodsukker at jeg kaldsvettet, men orket ikke å spise.

Får håp' det blir likar' i mårrå :-)

Skrevet

Du overlever sikkert å ha det sånn en dag, sikkert en uke også. Noen mennesker har det sånn i årevis uten å klage nevneverdig.

Hvordan kan det forresten ha seg at mennesker som har en eller to dager hvor de er totalt utslitt får forståelse fra omverdenene, men de som har det sånn i mange år ikke får det?

Er det fordi det er vanskelig å forstå? Er det fordi folk flest har opplevd noen harde dager og vet hvordan det føles, mens de ikke er istand til å forstå opplevelsen over tid?

Skrevet

Du overlever sikkert å ha det sånn en dag, sikkert en uke også. Noen mennesker har det sånn i årevis uten å klage nevneverdig.

Hvordan kan det forresten ha seg at mennesker som har en eller to dager hvor de er totalt utslitt får forståelse fra omverdenene, men de som har det sånn i mange år ikke får det?

Er det fordi det er vanskelig å forstå? Er det fordi folk flest har opplevd noen harde dager og vet hvordan det føles, mens de ikke er istand til å forstå opplevelsen over tid?

Må si jeg tenkte akkurat det samme da jeg leste innlegget.

Skrevet

Takk

for

svaret!

Jeg

er

ei

som

har

litt

forskjellig

plager,

en

funksjonshemming.

jeg

plages

nok

mye.

Men

igår

var

jeg

sikkelig

sliten,

orka

ikke

mer.

Men

det

blir

nok

bedre!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...