Gå til innhold

Grandiosa - full pakke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har smakt den? Er den god? Er det rømmesaus på pizzaen fra før? Da blir den jo varm?

Ellers er den sangen sinnsykt irriterende. Den sitter som støpt på hjernen min. Nynner på den hele tida.

Gjest LOTUS78
Skrevet

Nei, du må kjøpe rømme i tillegg og blande en med en dressingpose som ligger i pizzapakka.

Skrevet

Nei, du må kjøpe rømme i tillegg og blande en med en dressingpose som ligger i pizzapakka.

Tror du tenker på lørdagspizzaen. Samboeren min sier at dressingen var på Full Pakke pizzaen fra før. Jeg har ikke smakt den, så jeg vet ikke om han har rett.

Skrevet

Prøvde den i dag, jeg har smakt bedre pizza ja!

Syntes kjøttbollene smakte rart og så er jeg ikke så glad i skinke på pizza + at det grønne på osten smakte mugg.

Den får karakteren 4 på en skala på 10.

Gjest LOTUS78
Skrevet

Tror du tenker på lørdagspizzaen. Samboeren min sier at dressingen var på Full Pakke pizzaen fra før. Jeg har ikke smakt den, så jeg vet ikke om han har rett.

Å, jeg trodde trådstarter mente lørdagspizzaen. Jeg hadde ikke hørt om grandiosa full pakke før nå.

Skrevet

Den smakte huffguff.

Rømmedressingen ligger i klatter på pizzaen. Gubben her trodde det var fetaost-dæsjer.

Skrevet

uff den var ikke så god nei. går ann.. men foretrekker heller en annen framfor.Klatter med dressing.uff uff

Skrevet

Den var dritgod da jeg kom hjem fra fylla en lørdsagsnatt ;)

Skrevet

Å, jeg trodde trådstarter mente lørdagspizzaen. Jeg hadde ikke hørt om grandiosa full pakke før nå.

Den smakte rett og slett PYTON !!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...