smurf78 Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Noen som har smakt den? Er den god? Er det rømmesaus på pizzaen fra før? Da blir den jo varm? Ellers er den sangen sinnsykt irriterende. Den sitter som støpt på hjernen min. Nynner på den hele tida. 0 Siter
Gjest LOTUS78 Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Nei, du må kjøpe rømme i tillegg og blande en med en dressingpose som ligger i pizzapakka. 0 Siter
alida Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Nei, du må kjøpe rømme i tillegg og blande en med en dressingpose som ligger i pizzapakka. Tror du tenker på lørdagspizzaen. Samboeren min sier at dressingen var på Full Pakke pizzaen fra før. Jeg har ikke smakt den, så jeg vet ikke om han har rett. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Prøvde den i dag, jeg har smakt bedre pizza ja! Syntes kjøttbollene smakte rart og så er jeg ikke så glad i skinke på pizza + at det grønne på osten smakte mugg. Den får karakteren 4 på en skala på 10. 0 Siter
Gjest LOTUS78 Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Tror du tenker på lørdagspizzaen. Samboeren min sier at dressingen var på Full Pakke pizzaen fra før. Jeg har ikke smakt den, så jeg vet ikke om han har rett. Å, jeg trodde trådstarter mente lørdagspizzaen. Jeg hadde ikke hørt om grandiosa full pakke før nå. 0 Siter
Åsemor Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Den smakte huffguff. Rømmedressingen ligger i klatter på pizzaen. Gubben her trodde det var fetaost-dæsjer. 0 Siter
Musli Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 uff den var ikke så god nei. går ann.. men foretrekker heller en annen framfor.Klatter med dressing.uff uff 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Den var dritgod da jeg kom hjem fra fylla en lørdsagsnatt 0 Siter
mai 67 Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Å, jeg trodde trådstarter mente lørdagspizzaen. Jeg hadde ikke hørt om grandiosa full pakke før nå. Den smakte rett og slett PYTON !!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.