Gå til innhold

Pia

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lite sans for Pia H. det jeg har sett av henne på de spørregreiene på formiddagen.

MEN, jeg må si hun er perfekt i rollen på Rikets Tilstand.

Ler virkelig av henne jeg.

Tenk å ta seg selv så lite høytidelig og spille så overdrevent dum.

Begynner nesten å få sansen for henne.

Skrevet

Hmm... jeg trodde hun spillte seg selv jeg... for jeg trodde hun faktisk var dum. Jeg synes ihvertfall hun er helt ufyselig, og hun har rare skallfasetter, og så er hun tørr i munnen når hun snakker på tv, så hun lager sånn ekkel "smatte"-lyd når hun prater. Som om hun har masse små bobler i munnen som sprikker hele tiden når hun snakker.

Skrevet

Hun spiller ikke, hun er sånn!

Alle mener hun er dum, og Rikets Tilstand har utnyttet verdien i dette og gjort henne enda mer STOKK DUM.

Genialt.

Er nok mange som lurer på om hun tror på det hun sier, som ikke skjønner at hun spiller ;o)

Skrevet

Hun spiller ikke, hun er sånn!

Kjenner du henne?

Skrevet

Ja, Rikets Røst har nått nye høyder med henne med altså. Nå er det endelig morsomt igjen.

Første gang jeg så henne var det midt inne i et intervju hvor hun spør han fyren om hva han mener om de store utslippene H2O. Trodde jeg skulle ramle ut av sofaen. ;)

Skrevet

Det som gjør det så usansynlig morsomt, er jo at hun IKKE spiller....:-)

Gjest wercker
Skrevet

Hmm... jeg trodde hun spillte seg selv jeg... for jeg trodde hun faktisk var dum. Jeg synes ihvertfall hun er helt ufyselig, og hun har rare skallfasetter, og så er hun tørr i munnen når hun snakker på tv, så hun lager sånn ekkel "smatte"-lyd når hun prater. Som om hun har masse små bobler i munnen som sprikker hele tiden når hun snakker.

Pia H har på en elegant måte tatt tak den tidl oppfattelsen om at hun var dum. Plutselig så framstår hun som veldig skarp, og med masse humor!

"Bør vi binde kronen?"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...