Gå til innhold

Åpne mail i nye IE?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagt inn nye internet explorer på maskinen og nå merket jeg at "konvolutten" mangler.

Hvordan skal jeg da klare å åpne eposten min?

Jeg har ikke hotmail konto og kan derfor ikke logge inn på hotmail.com for å lese mail.

Dette skjønner jeg ikke helt så snille dere dolere hjelp meg.

Skrevet

Start - programmer - outlook express

Kanskje...

Kommer an på hva som var lagt inn som stanard mail-program inni forrige IE-en din.

Skrevet

Start - programmer - outlook express

Kanskje...

Kommer an på hva som var lagt inn som stanard mail-program inni forrige IE-en din.

Det går ikke, det eneste jeg får opp da er velkomstmailen fra outlook.

Før var det bare å trykke på konvolutten på verktøylinja for å lese mailen.

Skrevet

Det går ikke, det eneste jeg får opp da er velkomstmailen fra outlook.

Før var det bare å trykke på konvolutten på verktøylinja for å lese mailen.

Hva skjedde når du gjorde det da? Det må jo ha vært et program som åpnet seg?

Hva skjer hvis du f.eks klikker på en mailadresse i IE nå?

Skrevet

Hva skjedde når du gjorde det da? Det må jo ha vært et program som åpnet seg?

Hva skjer hvis du f.eks klikker på en mailadresse i IE nå?

Jeg brukte firefox. klarer ikke åpne noe epost program i nye IE

Skrevet

"Høyreklikk" i det gråe feltet rett under adressefeltet (der du skriver http://osv) og velg deretter (fra hurtigmenyen ) "Tilpass kommandolinjen", velg deretter "legg til eller fjern kommandoer", der får du opp 2 kolonner hvorpå du merker konvolutten (Les E-post) fra venstre kolonne og du trykker deretter på knappen "legg til" mellom de 2 kolonnene. Da SKAL konvolutten du etterlyser vises under adressefeltet i nettleseren din.

Lykke til ;-)

Skrevet

"Høyreklikk" i det gråe feltet rett under adressefeltet (der du skriver http://osv) og velg deretter (fra hurtigmenyen ) "Tilpass kommandolinjen", velg deretter "legg til eller fjern kommandoer", der får du opp 2 kolonner hvorpå du merker konvolutten (Les E-post) fra venstre kolonne og du trykker deretter på knappen "legg til" mellom de 2 kolonnene. Da SKAL konvolutten du etterlyser vises under adressefeltet i nettleseren din.

Lykke til ;-)

Åååå du er en knupp :)

Tusen takk for rask og god hjelp!!

Skrevet

Åååå du er en knupp :)

Tusen takk for rask og god hjelp!!

Bare hyggelig midia ... any time ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...