Gå til innhold

veldig takknemlig hvis noen kan hjelpe meg:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først må jeg bare si at jeg er svært lite handy så det meste må inn med stor spiseskje.

I forbindelse med noe greier skal jeg få hengt opp bilder i A3 størrelse og som er printet på 4mm tykke ark (slags papp), med andre ord er de svært lette. Bildene skal ikke henges ved veggen, så vi et forslag er å bruke wire og trekke det ned fra taket. Det skal henge 3 bilder vertikalt nedover hverandre, og da wire på hver side av bilde. Henger dere med? Jeg har blitt fortalt at jeg trenger wireklemmer, men hvilken funksjon har en wireklemme? Hvordan skal vi feste bildene til wire'n? Og ettersom bildene er såpass lette vil de vel svaie en del? Vi må med andre ord ha noe tungt i enden av wire'n? Men hva kan vi finne på?

Dette skal ikke se kjempe proft ut, men jeg vil gjerne at det skal se sånn noenlunde fint ut.

Skrevet

Her er tråden din ja, fant den først nå, men jeg har svart deg før så da får det holde så langt, til du eventuelt spør mer:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...