Gå til innhold

Overtolker jeg nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"mannen i mitt liv" var på byen i natt. Vi er ikke sammen, og snakker sjelden sammen i det daglige. Men jeg falt for han for åtte år siden og det står stand by i hjertet mitt.

Når han er ute på byen, hender det han sender meldinger til meg. Jeg våknet inatt, og svarte meldingen. Da fortsetter det frem og tilbake i ca en time. Han lurer på hvordan jeg har det, om jeg er i form, har det bra, om det går bra osv. veldig "omsorgsfull".

Avogtil tenker jeg at dette kun skjer fordi fylla har skylda, men det skjer liksom ofte når han har seg en fest, så avogtil tenker jeg at han bryr seg, og at han tør å spørre når han er full.

Hva er logisk her?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du har vært forelska i fyren i åtte år?

Se til helvete å få ut fingeren før en av dere stryker med av alderdom!

Skrevet

Det logiske er at han husker deg når han ser deg og da spør om hvordan det går med deg og sånt.

Men siden han tydeligvis glemmer deg kjapt etterpå så hadde jeg ikke trodd det stakk dypere enn det.

Skrevet

Han bryr seg om deg, men prøver i hverdagen å ikke gjøre det...Er han gift kanskje? Hva hindrer han i å treffe deg?

Skrevet

*LOL* Det tenkte jeg også...! Bruke livet sitt på en avstandsforelskelse, da gitt...

Skrevet

Han bryr seg om deg, men prøver i hverdagen å ikke gjøre det...Er han gift kanskje? Hva hindrer han i å treffe deg?

Kompliserte ting, men det ble aldri oss, og nå er det "for sent".

I hverdagen kan vi ikke gå rundt og tenke på hverandre, men vi vet av den andre, for å si det sånn.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Kompliserte ting, men det ble aldri oss, og nå er det "for sent".

I hverdagen kan vi ikke gå rundt og tenke på hverandre, men vi vet av den andre, for å si det sånn.

Vel, kanskje dere bare vil ha varme følelser for hverandre. Men at dere begge må innse at det ikke blir dere to. (siden du skriver at det nå er for sent)

i så fall- ikke sitt å vent. Gå videre i livet ditt.

Skrevet

Det logiske er at han husker deg når han ser deg og da spør om hvordan det går med deg og sånt.

Men siden han tydeligvis glemmer deg kjapt etterpå så hadde jeg ikke trodd det stakk dypere enn det.

Nei jeg er ikke på fest sammen

med han. Vi omgåes sjelden.

Men det kan jo være slik at han "kontakter alle han ikke har snakket med på lenge" når han er full.

Vil gjerne være realisktisk mht dette, men man blir fort "innbilsk".

Skrevet

For sent for det nå! Det ville vært meget egoistisk å rasere livet til 6 andre mennesker kun for en forelskelse. (som jeg ikke har snøring på om er gjengjeldt)

Vet ikke hvor jeg ville med innlegget, men det var noe i duren av hvordan dere ville tolket slike meldinger.

Skrevet

Vel, kanskje dere bare vil ha varme følelser for hverandre. Men at dere begge må innse at det ikke blir dere to. (siden du skriver at det nå er for sent)

i så fall- ikke sitt å vent. Gå videre i livet ditt.

Er der nå. (videre altså)

Men blir litt "satt tilbake" av hans kontakt, og jeg syns jo det er koselig at han tar kontakt.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Er der nå. (videre altså)

Men blir litt "satt tilbake" av hans kontakt, og jeg syns jo det er koselig at han tar kontakt.

Ja, sånn vil det vel være.

Litt koselig, men vemodig, når han tar kontakt.

Men fokuser på det du vil med livet ditt, du. Ikke la han bremse deg- siden han ikke er noen naturlig del av ditt liv.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

For sent for det nå! Det ville vært meget egoistisk å rasere livet til 6 andre mennesker kun for en forelskelse. (som jeg ikke har snøring på om er gjengjeldt)

Vet ikke hvor jeg ville med innlegget, men det var noe i duren av hvordan dere ville tolket slike meldinger.

Jeg ville tolket slike meldinger om at han tenkte på deg i fylla.

men siden du ikke hører noe fra han når han er edru, tenker jeg han er opptatt med sitt "vanlige liv" som ikke du er en del av.

Så jeg tror han verdsetter deg- men ikke nok til at han satser på deg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men det kan jo være slik at han "kontakter alle han ikke har snakket med på lenge" når han er full.

Så han har 1 kone og 5 unger? Eller har han flere koner og færre unger?

Det er umulig å svare på hvor mye du skal legge i meldingene, men hvis han har en kone er det nok greit å skygge banen. Har han flere er han muligens mormon og klar for en til - men da er spørsmålet om du er klar for et liv med konkurrerende koner.

Skrevet

Så han har 1 kone og 5 unger? Eller har han flere koner og færre unger?

Det er umulig å svare på hvor mye du skal legge i meldingene, men hvis han har en kone er det nok greit å skygge banen. Har han flere er han muligens mormon og klar for en til - men da er spørsmålet om du er klar for et liv med konkurrerende koner.

He he. Ikke riktig så galt, men nesten. ;-)

Gjest god helg
Skrevet

Er han gift?

Ellers bør du få til en avtale...

Skrevet

En jeg kjenner ringer til "alle" når han er full, og det er/var altfor ofte. Husker han ringte meg flere ganger om nettene, og jeg hørte han også ringte mannlige venner. Nå sender han nok sms, men heldigvis ikke til meg.

Skrevet

En jeg kjenner ringer til "alle" når han er full, og det er/var altfor ofte. Husker han ringte meg flere ganger om nettene, og jeg hørte han også ringte mannlige venner. Nå sender han nok sms, men heldigvis ikke til meg.

Er klar over at det finnes de som gjør det, så derfor prøver jeg å være på landjorda mht dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...