Gjest Tacomix Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Som du ser, så er jeg syk! Så dette innlegget vil jeg bare ha råd mot det jeg plages med, ikke noe mer! Jeg er litt svimmel og forkjøla, begynnende influensa eller noe? Jeg spør da, er det noe jeg kan gjøre for min svimmelhet? Når jeg ligger går det bare rundt. Så jeg prøver å sitte litt oppe, men trenger noen råd! Tror jeg har blitt smittet av alt som går rundt omkring nå! 0 Siter
pekkaline Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Huff stakkars! Har du feber også eller kan det tenkes at du har jobbet for hardt? Prøv forsiktig massasje i nakken kanskje? Ta denne dagen uten en eneste plan, stress ned. Ønsker deg frisk frisk frisk, trylle trylle hehe. God bedring. Jeg håper strømmen holder her!! 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Huff stakkars! Har du feber også eller kan det tenkes at du har jobbet for hardt? Prøv forsiktig massasje i nakken kanskje? Ta denne dagen uten en eneste plan, stress ned. Ønsker deg frisk frisk frisk, trylle trylle hehe. God bedring. Jeg håper strømmen holder her!! Tusen takk for det du skrev:) Jeg har heldigvis ikke fått feber enda, men den kommer sikkert snart. Jeg fryser sikkelig her! Passer så utrolig bra å bli syk nå, nei! Har eksamen på mandag nemlig. Jeg må lese, så det passet utrolig dårlig! Det kan også være at jeg har jobbet litt for hardt også, men forundrer meg ikke om dette blir en periode som jeg er syk, det er jo så mange rundt meg som også har vært sånn, så forundrer meg ikke om at jeg har blitt smittet! Håper du er flink til å trylle;) Jeg trenger å ikke være syk og jeg må lese. Skal prøve litt massaje å se om det hjelper litt:) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Influensa kommer vel som ett lyn fra klar himmel, om jeg ikke bommer her nå. Det er kjipt og være syk ja. Du må drikke godt, gjerne varm drikke. Spiser du nok? Når jeg er i dårlig form, spiser jeg fort for lite, og da blir jeg svimmel. En varm god dusj er både deilig og godt. God bedring da! Men husk og drikke mye, det er viktig når man er syk, kan hende det vil hjelpe på svimmelheten også. Det går jo så himla mye sykdom nå, nesten alle jeg kjenner er syke av ett eller annet. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Influensa kommer vel som ett lyn fra klar himmel, om jeg ikke bommer her nå. Det er kjipt og være syk ja. Du må drikke godt, gjerne varm drikke. Spiser du nok? Når jeg er i dårlig form, spiser jeg fort for lite, og da blir jeg svimmel. En varm god dusj er både deilig og godt. God bedring da! Men husk og drikke mye, det er viktig når man er syk, kan hende det vil hjelpe på svimmelheten også. Det går jo så himla mye sykdom nå, nesten alle jeg kjenner er syke av ett eller annet. Ja, influensa kommer vel som ett lyn fra klar himmel. Så det er sikkert ikke det jeg begynner å få nå! Tror dette jeg nå egentlig er starten på noe greier, har ikke brytet helt sikkelig ut enda, men liker å være før enn var, før jeg ligger helt nede. Men sliten, rar i hode og forkjøla er der fortsatt. Håper jeg bare er syk idag og at det forsvinner til i morgen! Jeg prøver å drikke og spise godt, hittil greier jeg det. Men jeg føler på meg at dette blir langvarig og at dette bare er starten. Jeg har hittil greid å holdt meg frisk fra influensa og forkjølse, men ikke nå lenger, hvis det bryter sikkelig ut! Takk for at du skrev:) Jeg får vel bare ligge under senga idag og sove og slappe av slik at det forsvinner like fort som det kom! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Ja, influensa kommer vel som ett lyn fra klar himmel. Så det er sikkert ikke det jeg begynner å få nå! Tror dette jeg nå egentlig er starten på noe greier, har ikke brytet helt sikkelig ut enda, men liker å være før enn var, før jeg ligger helt nede. Men sliten, rar i hode og forkjøla er der fortsatt. Håper jeg bare er syk idag og at det forsvinner til i morgen! Jeg prøver å drikke og spise godt, hittil greier jeg det. Men jeg føler på meg at dette blir langvarig og at dette bare er starten. Jeg har hittil greid å holdt meg frisk fra influensa og forkjølse, men ikke nå lenger, hvis det bryter sikkelig ut! Takk for at du skrev:) Jeg får vel bare ligge under senga idag og sove og slappe av slik at det forsvinner like fort som det kom! Søvn er ofte en god medisin. 0 Siter
Gjest Ferres Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Synes du alltid er syk? Kanskje det skyldes at du ikke har drukket på et par dager? 0 Siter
Gjest Nurse Novel Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Jeg ble kjempesvimmel da jeg hadde feber. Det kan jo hende den er stigende nå? For lite drikke gir lavt blodtrykk og svimmelhet. Håper du blir bedre snart:) 0 Siter
GoodTimes Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Ja, influensa kommer vel som ett lyn fra klar himmel. Så det er sikkert ikke det jeg begynner å få nå! Tror dette jeg nå egentlig er starten på noe greier, har ikke brytet helt sikkelig ut enda, men liker å være før enn var, før jeg ligger helt nede. Men sliten, rar i hode og forkjøla er der fortsatt. Håper jeg bare er syk idag og at det forsvinner til i morgen! Jeg prøver å drikke og spise godt, hittil greier jeg det. Men jeg føler på meg at dette blir langvarig og at dette bare er starten. Jeg har hittil greid å holdt meg frisk fra influensa og forkjølse, men ikke nå lenger, hvis det bryter sikkelig ut! Takk for at du skrev:) Jeg får vel bare ligge under senga idag og sove og slappe av slik at det forsvinner like fort som det kom! Snille, lille snuppa: kom deg opp i senga! Ikke bli liggende under! Klem, fra 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Snille, lille snuppa: kom deg opp i senga! Ikke bli liggende under! Klem, fra Herlig skrevet;) Jeg har kommet under/opp fra senga nå! Slappet av. Var utrolig morsomt å bli vekt 07.00 idag, nei! Var ikke helt god i går heller, men verre idag. Men håper jeg er frisk til i morgen! 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Jeg ble kjempesvimmel da jeg hadde feber. Det kan jo hende den er stigende nå? For lite drikke gir lavt blodtrykk og svimmelhet. Håper du blir bedre snart:) Takk for det du skrev! Det er så godt å ha noen som deg her på dol:) Jeg må sjekke feberen nå snart. Sitter å fryser nå! Å jeg har det egentlig varmt hos meg. Kjedlig å være syk, men får pleie meg selv! 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Synes du alltid er syk? Kanskje det skyldes at du ikke har drukket på et par dager? Jeg har nok drikket på et par dager jeg da, kan jo ikke la være å drikke, da blir en jo enda oftere syk! Jeg er egentlig ofte syk ja, men lenge siden nå at jeg har vært forkjøla og slik jeg er nå! Har ikke vært det siden tidlig på høsten i fjor! 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Håper dere får en fin lørdagskveld, her blir det soving! Er innom dol innimellom nemlig, må høre hvordan det går på sørlandet nemlig;) *Nå stikker jeg under dyna* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.