Gå til innhold

strømmen truer med å gå..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skitt så fanget jeg føler meg! Og nå mister jeg snart strømmen og alt det som det fører til. Ville bare ønske dere ei god helg :) (håper å ha strøm litt til)

Gjest Tacomix
Skrevet

God

helg

til

deg

også!

Om

stømmen

går,

håper

jeg

at

den

ikke

blir

borte

lenge!

Jeg

skal

bare

ligge

under

dyna

jeg,

hvertfall

idag!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er snøen som tar deg også?

Jeg bor i femte etasje i en blokk, og de fire nederste etasjene er nå snødd ned. Jeg kommer faktisk ikke ut hoveddøra, men må gå på truger rett fra balkongen.

Jeg antar jeg snør ned i løpet av dagen jeg også, som mine naboer forlengst har gjort, og strømmen vil ganske sikkert gå også her.

Men jeg har øl og snus og er like blid.

Skrevet

God

helg

til

deg

også!

Om

stømmen

går,

håper

jeg

at

den

ikke

blir

borte

lenge!

Jeg

skal

bare

ligge

under

dyna

jeg,

hvertfall

idag!

Ja det må du gjøre. *trøstestryker dine skuldre*

Skrevet

Det er snøen som tar deg også?

Jeg bor i femte etasje i en blokk, og de fire nederste etasjene er nå snødd ned. Jeg kommer faktisk ikke ut hoveddøra, men må gå på truger rett fra balkongen.

Jeg antar jeg snør ned i løpet av dagen jeg også, som mine naboer forlengst har gjort, og strømmen vil ganske sikkert gå også her.

Men jeg har øl og snus og er like blid.

Øl og snus hjelper ja hehe. Du bor i den sørlige landsdelen du også? Østlandet får vel en god dose snø i dag.... Jada her er det helt på trynet her også.

Jeg skal nok kose meg med pærecider og røyk her, men må ut å avløse min mann med snøskuffingen først.

*men snø opp til fjerde etg var vel drøyt*

Gjest Tacomix
Skrevet

Ja det må du gjøre. *trøstestryker dine skuldre*

Tusen

takk

for

det:)

Tror

det

hjelper

det

du

gjør;)

*Går

å

finner

dyna

igjen*

Skrevet

Huff, jeg håper ikke strømmen går! Jeg har KUN strøm til oppvarming, så da må vi emigrere her. :(

Føler meg isolert nok som det er her, strever med å komme ut dørene, må ut av vinduet for å få måka ut foran døra nå.

Skrevet

Huffda! Føler med deg, og håper ikke vi får slike tilstander her oppe! Har du fyringsmuligheter da?

Her har 4+grader smelta bort det tynne laget med snø vi hadde i går;) Vindstille er det også.

Gjest i-lillesand
Skrevet

Hvor truer den med å gå hen?

Strømmen

truer

å

Skrevet

Huffda! Føler med deg, og håper ikke vi får slike tilstander her oppe! Har du fyringsmuligheter da?

Her har 4+grader smelta bort det tynne laget med snø vi hadde i går;) Vindstille er det også.

Vi har heldigvis kjelleren full av ved *holdt på å skrive snø!* (gått til hodet på meg) Så vi er heldige sånn. Mange har skaffet seg sånn varmepumpe og har ikke ved, så de føler jeg sterkt med om strømmen ryker. Den var borte noen minutter tidligere, men ellers bare blink.

Skrevet

Hvor truer den med å gå hen?

Vi har strøm enda, det er i lillesand kommune. (Beklager manglende info)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...