Lotte :o) Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 http://www.na24.no/propaganda/reklame/article909721.ece Se på bildekarusell nederst, også. Men vil de selge mer undertøy av den grunn? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Tja. Jeg fikk i hvert fall lyst til å kjøpe undertøy etter å ha sett bildene. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Skrevet 24. februar 2007 Tja. Jeg fikk i hvert fall lyst til å kjøpe undertøy etter å ha sett bildene. Men på hvilken måte kan det være provoserende? Lurer litt på det... *hehe* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1172310648' post='3545011] Men på hvilken måte kan det være provoserende? Lurer litt på det... *hehe* Nei, jeg fatter ikke at halvnakne kropper skal være så jævla provoserende. Jeg hadde blitt mer provosert om undertøysmodellene hadde hatt klær under undertøyet. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Skrevet 24. februar 2007 Nei, jeg fatter ikke at halvnakne kropper skal være så jævla provoserende. Jeg hadde blitt mer provosert om undertøysmodellene hadde hatt klær under undertøyet. *flirer* Du får sagt det, duh! 0 Siter
tula Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Vel, nå er ikke jeg en type som lar meg provosere av slikt. Men personlig ville jeg heller sett undertøyet på et tilsvarende lekkert mannfolk;) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Nei, jeg syns ikke det var provoserende. Men herreundertøy på kvinner er ikke akkurat lekkert. Dette er vel et forsøk på å nå menn som kjøper undertøyet sitt selv, siden de vil titte litt ekstra på disse bildene. Jeg ble ikke fristet til å kjøpe disse klærne til min mann, da hadde det fristet mer med halvnakne mannfolk ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Ei dame på dass med en herrebokser om anklene får ikke meg til å ville kjøpe undertøy til elsklingen, men det er mulig han ville fått lyst til det sjøl... ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.