Gå til innhold

Er dette provoserende?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tja. Jeg fikk i hvert fall lyst til å kjøpe undertøy etter å ha sett bildene.

Skrevet

Tja. Jeg fikk i hvert fall lyst til å kjøpe undertøy etter å ha sett bildene.

Men på hvilken måte kan det være provoserende? Lurer litt på det... *hehe*

ShitDiddelyDo
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1172310648' post='3545011]

Men på hvilken måte kan det være provoserende? Lurer litt på det... *hehe*

Nei, jeg fatter ikke at halvnakne kropper skal være så jævla provoserende.

Jeg hadde blitt mer provosert om undertøysmodellene hadde hatt klær under undertøyet.

Skrevet

Nei, jeg fatter ikke at halvnakne kropper skal være så jævla provoserende.

Jeg hadde blitt mer provosert om undertøysmodellene hadde hatt klær under undertøyet.

*flirer* Du får sagt det, duh!

Skrevet

Vel, nå er ikke jeg en type som lar meg provosere av slikt.

Men personlig ville jeg heller sett undertøyet på et tilsvarende lekkert mannfolk;)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nei, jeg syns ikke det var provoserende. Men herreundertøy på kvinner er ikke akkurat lekkert.

Dette er vel et forsøk på å nå menn som kjøper undertøyet sitt selv, siden de vil titte litt ekstra på disse bildene.

Jeg ble ikke fristet til å kjøpe disse klærne til min mann, da hadde det fristet mer med halvnakne mannfolk ;-)

Skrevet

Ei dame på dass med en herrebokser om anklene får ikke meg til å ville kjøpe undertøy til elsklingen, men det er mulig han ville fått lyst til det sjøl... ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...