Gå til innhold

Virkelig stygt i farger og design

Anbefalte innlegg

Gjest Aimabel
Skrevet

Jeg synes det hadde en helhetlig design, eksteriør og interiør er da i samme stil. Kanskje ikke helt din smak, er med på den.

Skrevet

Jeg synes det hadde en helhetlig design, eksteriør og interiør er da i samme stil. Kanskje ikke helt din smak, er med på den.

Så du gulvet på det ene badet? Synes du det passet inn?

Gjest Aimabel
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1172311823' post='3545042]

Så du gulvet på det ene badet? Synes du det passet inn?

jeg kan ikke fordra marmor, jeg kunne se at det var mange dyre løsninger i det palasset, men dyrt er ikke synonymt med pent. Uansett syntes jeg det var en helhet over det. Men smakløst? Ja, enig der :-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Når jeg ser bort fra bowlingen og det rommet med 3D-aktig gulv så syns jeg det var helhetlig og fint. Liker mørkt og lyst sammen, jeg da, selv om dette selvfølgelig ble litt vel voldsomt for min smak, hihi.

Skrevet

Tja... Litt for overdrevet og voldsomt til vanlige folk kanskje. :o) Lekkert nok, men ikke min smak nei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...