Gå til innhold

Planer for helga da, folkens?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, det er hele helgas planer?

Det kan se slik ut- iallefall nesten da

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Hatsumomo

17

• ShitDiddelyDo

2

• Frøken Pryd

2

• NeaNoor

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Caloni Makaroni
Skrevet

Teatersport? Er det et sted eller en aktivitet? *ler*

Det er improvisert teater :) Veldig artig konsept.

Skrevet

Det er improvisert teater :) Veldig artig konsept.

Høres stilig ut ja :)

Gjest Shira12
Skrevet

Å det hørtes jo skikkelig godt ut! Elsker hvit sjokolade!

Jeg liker også veldig godt hvit sjokolade.

*går ut på kjøkkenet*

Skrevet

Her er det bare avslapping på sofaen. Sovet dårlig i natt som vanlig. Tror jeg brygger på en forkjølelse igjen, tett og litt vondt i halsen i morges. Venter på at samboeren kommer hjem om et par timer, så blir det middag og en hjemmekveld foran tv-en

Caloni Makaroni
Skrevet

Kveldsvakt i dag, dagvakt i morgen. Og så skal jeg egentlig jobbe litt (mye) med en semesteroppgave. Men idag har jeg skrevet kanskje 12 linjer, og sitter bare her på DOL og irriterer meg over liten aktivitet, og kjeder vettet av meg. Kaster bort tida, ganske enkelt *rastløs*

Skrevet

Jeg er ensom og forlatt i helgen. Samboer er bortreist og jeg håper ingen ringer idag og vil ha meg med på noe (Noe som ellers er utrolig koselig).

Har nemlig tenkt til å ha en spa dag. Har handlet inn fotsalt, fotkrem, skal stelle negler, skrubbe kroppen, ha i hårkur, vinne i lotto og se på en serie jeg nettopp har kjøpt på dvd. Kanskje spise deilig frukt og god mat.

Åh, så koselig jeg har det for meg selv, i alle fall når det ikke skjer for ofte.

Dessuten er det ryddig, jeg har vasket og satt gamle papirer inn i perm, så nå er det orden alle veier. Livet smiler!

Skrevet

Så kjipt å være forkjølet da!

Vi skal kose oss hjemme, har ikke andre alternativer ;) Håper å få beholde strømmen slik at det blir tv film i kveld. Og så blir det nok noen grandiosa pizza da.

God bedring!!

Skrevet

Teatersport? Er det et sted eller en aktivitet? *ler*

Jeg ser du har fått svar på hva det er, så det trenger jeg ikke svare på. Jeg har aldri vært på det før, sånn ordentlig, bortsett fra en liten seanse på et seminar jeg var på en gang. Og det var iallefall veldig morro, og faktisk ett par av de samme skuespillerene som skal delta i kveld. Så - jeg regner med det blir morro i kveld også.

Gjest dette er ekstremvær.
Skrevet

Dessverre bor jeg på sørlandet, så noe annet enn å måke snø i hele dag eller i morgen, går ikke ann å gjøre.

Her har vi brukt timevis på å lempe snø i dagevis og er nokså sikker på at mange av oss her nede er meget forbannet på snøen som fortsatt laver ned.

Skrevet

Nå har vi vært ute siden vi spiste frokost. Her er det plussgrader, litt sol, snøfritt og vindstille;)

Har hatt skikkelig "våropprydding" ute i dag, mens ungene sykler, leker seg og koser seg med boller og saft.

Nå er jeg inne så minsta får slappe av litt, så er det ut igjen. Handle og gå tur!

Så i kveld når barna har lagt seg skal jeg bare kose meg med pizza og en god film;) Kanskje jeg åpner meg en øl også?;)

Skrevet

Jeg skal på et arrangement ikveld, også bærer det nok ut på byen etterpå.

Du får ha god bedring :-)

Skrevet

Ikke bare du nei :)

Tar veldig på å være syk lenge da, blir nok heller ikke frisk med det første.

Jobber i barnehage og der går vi mer eller mindre på skift for vi blir syke etter tur nesten hver uke! *ler*

Barnehage er jo rette stedet å plukke med seg sykdommer ja.. Jeg har elendig immunforsvar, så jeg tror jeg hadde vært sengeliggende etter en ukes jobb.. hehe

Men dere blir litt mer herdet etterhvert, sant?

Skrevet

Stille og rolig. Spise god kvelds og duppe på sofaen ;-)

Innimellom så forsøker jeg å lese litt i skolebøkene mine..

Skrevet

Jeg er ensom og forlatt i helgen. Samboer er bortreist og jeg håper ingen ringer idag og vil ha meg med på noe (Noe som ellers er utrolig koselig).

Har nemlig tenkt til å ha en spa dag. Har handlet inn fotsalt, fotkrem, skal stelle negler, skrubbe kroppen, ha i hårkur, vinne i lotto og se på en serie jeg nettopp har kjøpt på dvd. Kanskje spise deilig frukt og god mat.

Åh, så koselig jeg har det for meg selv, i alle fall når det ikke skjer for ofte.

Dessuten er det ryddig, jeg har vasket og satt gamle papirer inn i perm, så nå er det orden alle veier. Livet smiler!

ÅH det hørtes jo helt kos ut da! Å ha en skikkelig dulle dag :)

Skrevet

Stille og rolig. Spise god kvelds og duppe på sofaen ;-)

Innimellom så forsøker jeg å lese litt i skolebøkene mine..

Greit med en slik kveld også :)

Skrevet

Jeg skal på et arrangement ikveld, også bærer det nok ut på byen etterpå.

Du får ha god bedring :-)

Jo takk for det. Ha en festlig tur ut :)

Skrevet

Dessverre bor jeg på sørlandet, så noe annet enn å måke snø i hele dag eller i morgen, går ikke ann å gjøre.

Her har vi brukt timevis på å lempe snø i dagevis og er nokså sikker på at mange av oss her nede er meget forbannet på snøen som fortsatt laver ned.

Uff da, syntes synd på dere som bor i ellers idylliske Sørlandet ja.

Skrevet

Så kjipt å være forkjølet da!

Vi skal kose oss hjemme, har ikke andre alternativer ;) Håper å få beholde strømmen slik at det blir tv film i kveld. Og så blir det nok noen grandiosa pizza da.

God bedring!!

Hehe hvis ikke strømmen holder så får dere finne frem litt god gammaldags yatzy, tenne noen stearinlys og drikke litt vin :)

Skrevet

Nå har vi vært ute siden vi spiste frokost. Her er det plussgrader, litt sol, snøfritt og vindstille;)

Har hatt skikkelig "våropprydding" ute i dag, mens ungene sykler, leker seg og koser seg med boller og saft.

Nå er jeg inne så minsta får slappe av litt, så er det ut igjen. Handle og gå tur!

Så i kveld når barna har lagt seg skal jeg bare kose meg med pizza og en god film;) Kanskje jeg åpner meg en øl også?;)

Kjekt det da, noen spesiell film i tankene?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...