Gjest Tacomix Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Uff da, kjedelig å lese til eksamen når man er syk! God bedring Takk for det! Ja, det er kjedlig å lese til eksamen når en er syk! Men det går vel sikkert på et vis! 0 Siter
alwaysme Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Greit med en slik kveld også Jepp, godt er det :-) Sov dårlig inatt så det blir nok tidlig kveld! 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Jeg har mest lyst å ha en kjæreste og ha kosekveld. Men den gang ei ;p Så blir vel film med noen kompiser 0 Siter
Åsemor Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Jenta mi har ikke sovet luren sin i dag, så jeg satser på å få henne i seng i 18-tiden. Så skal jeg sitte her alene i 4-5 timer og vente på at mannen kommer hjem fra jobb og håper at han kan kjøpe sjokolade til meg på veien. Tidligere i dag har vi sett på tv, spist litt, lagd snømenner ute i snøen, og bare slappet av. Blir nok en liten tur ut i snøen i morgen og, men da håper jeg tuppa kan sove formiddagsluren sin sånn at jeg får meg en pause midt på dagen. 0 Siter
tula Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Kjekt det da, noen spesiell film i tankene? Vet ikke hva jeg skal se enda! Har en del filmer i hylla jeg ikke har sett enda, så jeg finner nok noe som fenger på en lørdagskveld;) Ha en fin tur ut i dag da;) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Holder meg definitivt inne! Ingen unger hjemme, så jeg sitter innesnødd, og kan ikke se ut av stuevinduene mine engang! Skal kose meg med Taco å se på TV! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Det er ikke noe spennende.... Jeg jobber kvelder. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.