Gå til innhold

Depresjon

Gjest aurorixbruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest aurorixbruker

Hei,

Jeg har også nettopp startet med aurorix og hos meg har ingenting forandret seg negativt, heller positivt. Så jeg gleder meg til fortsettelsen for jeg har stor tro på denne medisinen å det kan kun gå en vei. Lykke til!

Hva slags dose begynte du på? og hvor lenge har du brukt dem.

Jeg er håpløst var' for tabletter, så jeg er ikke noe gjennomsnitt akkurat, men ble litt lettere til sinns når NHD skriver at det er normalt med forverrelse i begynnelsen.

det er første gangen jeg prøver AD mot deprejon, så ble litt skremt nå deprejsonen økte på etter at jeg begynte på aurorix. Har tidligere prøvd det mot angst, men ikke reagert slik disse medisiene,men heller aldri vært så dårlig i oppstart av noe AD. Har derimot hatt veldige bivirkninger på ssri i startfasen og seponeringsfasen, men var da ikke deprimert når jeg startet, men ble det når jeg sluttet. det har ikke gitt seg, så nå prøver jeg aurorix igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/267971-depresjon/#findComment-2165809
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...