Gjest lillerosinen Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Altså den fra 2005 blir det vel da... Vi trenger ligningen for å søke lån, men den har forsvunnet...! Kan man få kopi av den? Slik som med skattekort..Prøvde å gå inn på nettsidene deres å se, men fant bare ut hvordan jeg kan få kopi av skattekortet... Hva gjør man? 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Ja det gjør du. Ta kontakt med ligningskontoret:-) Iallefall fikk vi det! 0 Siter
Gemini Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Du får gjøre noe så gammeldags som å ringe og be om å få den tilsendt Eller evt. sende en mail, hvis du har mail-adressen tilgjengelig. 0 Siter
lille fisk Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 hvis du leverte den på altinn, altså elektronisk, ligger den på altinn enda, så da kan du bare skrive den ut derfra! 0 Siter
filiokus81 Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Jeg var i samme situasjon for tre år siden. Ringte ligningskontoret og fikk fakset over en kopi. Gikk fint det! 0 Siter
Gjest lillerosinen Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 hvis du leverte den på altinn, altså elektronisk, ligger den på altinn enda, så da kan du bare skrive den ut derfra! Takk for SUPERT tips! Jeg leverte elekronisk og logget meg inn, men der fant jeg bare den for 2004- og den er rett og slett for gammel! Så da får jeg ringe på mandag da.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.