Gå til innhold

Kan man få kopi av ligningen fra i fjor?

Anbefalte innlegg

Gjest lillerosinen
Skrevet

Altså den fra 2005 blir det vel da... Vi trenger ligningen for å søke lån, men den har forsvunnet...! Kan man få kopi av den? Slik som med skattekort..Prøvde å gå inn på nettsidene deres å se, men fant bare ut hvordan jeg kan få kopi av skattekortet...

Hva gjør man?

Gjest Jente31
Skrevet

Ja det gjør du. Ta kontakt med ligningskontoret:-) Iallefall fikk vi det!

Skrevet

Du får gjøre noe så gammeldags som å ringe og be om å få den tilsendt ;)

Eller evt. sende en mail, hvis du har mail-adressen tilgjengelig.

Skrevet

hvis du leverte den på altinn, altså elektronisk, ligger den på altinn enda, så da kan du bare skrive den ut derfra!

Skrevet

Jeg var i samme situasjon for tre år siden. Ringte ligningskontoret og fikk fakset over en kopi. Gikk fint det!

Gjest lillerosinen
Skrevet

hvis du leverte den på altinn, altså elektronisk, ligger den på altinn enda, så da kan du bare skrive den ut derfra!

Takk for SUPERT tips! Jeg leverte elekronisk og logget meg inn, men der fant jeg bare den for 2004- og den er rett og slett for gammel!

Så da får jeg ringe på mandag da....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...