Gå til innhold

Vondt etter fødsel

Anbefalte innlegg

Gjest sommerjenten
Skrevet

Muligens feil forum, men pytt.... :)

Det har nå gått 9 dager etter fødsel, og jeg måtte sy en del. Etter 3-4 dager begynte det å gjøre mindre vondt i underlivet og gikk rimelig greit å sitte og gå, men nå har det blitt fryktelig ømt igjen! Ubehagelig å sitte og gå.

er det vanlig eller kan det være en komplikasjon?

Skrevet

Best å ringe,jeg har ikke opplevd det med mine 2 fødsler.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg husker at jeg var ganske så dauslått etter første fødsel, at det faktisk gikk noen dager før jeg kjente smerter...

Men lytt til de andre rådene.

Skrevet

Jeg hadde vondt pga sting i nesten to uker. Mitt beste råd, som jeg fikk av mormor, var å tørke meg nedentil med føner etter dobesøk. Det var effektivt.

Skrevet

Jeg hadde plager med stingene etter alle mine fødsler, plagene varte over 2 mnd. Rådet jeg fikk av lege/jordmor, var å sitte i grønnsåpevann. Husk ikke med salmiakk :)

Skrevet

Etter min første fødsel hadde jeg ganske mye ubehag pga stingene. Det var småvondt hele veien (mye verre enn når jeg fikk andre- og tredjemann), men ble enda verre når det hadde gått en ukes tid. Jeg satt i grønnsåpebad osv, men ingenting hjalp. To uker etter fødselen ble jeg sjekka av jordmor og hun så at et sting var altfor stramt sydd. Hun kuttet stinget og det var som å komme til himmelen ;-)

Jeg synes du burde få sjekket stingene. Etter ca 9 dager burde det, normalt sett, ikke kjennes så godt at du har sydd (tror jeg).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...