Gjest Tacomix Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Jeg sendte en pakke på torsdag, den er fortsatt her i byen ser jeg på sporinga. Hvor lang tid skal egentlig post ta? Står at det kan ta opp til 5 dager, men synes det er rart den fortsatt er i byen for det! Den skal til møre! Noen som har erfaring med smartpost pakker? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Smartpost, eller ikke smartpost, jeg har i alle fall etter hvert god erfaring med pakkesporing på nett. Jeg har flere ganger opplevd at pakken ved sporing har stått helt i ro på dagevis og at oppdatering på postens sporingside har kommet etter at pakken har vært utlevert. Når jeg har spurt har de på posten ikke hatt noen god forklaring på det. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Smartpost, eller ikke smartpost, jeg har i alle fall etter hvert god erfaring med pakkesporing på nett. Jeg har flere ganger opplevd at pakken ved sporing har stått helt i ro på dagevis og at oppdatering på postens sporingside har kommet etter at pakken har vært utlevert. Når jeg har spurt har de på posten ikke hatt noen god forklaring på det. Ok, merklig det der! Min har nå stått helt stille i 2 døgn. greit det er lørdag, men noe burde jo ha skjedd for det, synes jeg! En bør jo føle seg trygg på smartpost, eller annen sporing, derfor en bruker det, slik at det skal komme trygt fram. Håper mottaker får den snart hvertfall:)! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Ok, merklig det der! Min har nå stått helt stille i 2 døgn. greit det er lørdag, men noe burde jo ha skjedd for det, synes jeg! En bør jo føle seg trygg på smartpost, eller annen sporing, derfor en bruker det, slik at det skal komme trygt fram. Håper mottaker får den snart hvertfall:)! Alt av pakker står på stedet hvil over helga. Må regne to dager ekstra til forsendelse da. Og pakken _kan_ være på tur selv om det ikke er oppdatert på sporingssida. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Alt av pakker står på stedet hvil over helga. Må regne to dager ekstra til forsendelse da. Og pakken _kan_ være på tur selv om det ikke er oppdatert på sporingssida. Ja, må nok regne to ekstra dager. Men synes det er rart det ikke var noe framgang igår, men får vel sjekke igjen på mandag/tirsdag. Er ei som er utålmodig! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Ja, må nok regne to ekstra dager. Men synes det er rart det ikke var noe framgang igår, men får vel sjekke igjen på mandag/tirsdag. Er ei som er utålmodig! Har full forståelse for det, pleier være temmelig utålmodig på sånt selv. :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Kanskje det er pga værforholdene, at de ikke har full kapasitet av biler på veiene? 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Jeg sendte en pakke på tirsdag til en annen kant av landet. På torsdag var den framme. Jeg kunne sjekke framgangen hele tiden. Noen ganger har jeg opplevd at det går et par timer før det blir oppdatert. (Etter pakken er utlevert) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Kanskje det er pga værforholdene, at de ikke har full kapasitet av biler på veiene? Det kan godt være pga. været, har tenkt på det! Men er så utålmodig, spesielt innholde i pakken! Håper den kommer fram innen onsdag! 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Jeg sendte en pakke på tirsdag til en annen kant av landet. På torsdag var den framme. Jeg kunne sjekke framgangen hele tiden. Noen ganger har jeg opplevd at det går et par timer før det blir oppdatert. (Etter pakken er utlevert) Takk for at du delte din historie med meg. Jeg håper min pakke er framme i begynnelsen av neste uke! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.