nick Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=177911 Hun kommer nok til å skvise frem noen flere tårer, stresse ryggen sin til en utvidet sykemelding, forsøke å klamre seg til stolen, men hun er historie. Good riddance! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Håper inderlig hun tar til vettet! Slike ledere er ingen tjent med... Men jeg tror det ikke før jeg får se det! 0 Siter
nick Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Skrevet 24. februar 2007 Håper inderlig hun tar til vettet! Slike ledere er ingen tjent med... Men jeg tror det ikke før jeg får se det! "Ledere" av Vallas kaliber greier ikke å gå i seg selv. Hun må bli tvunget til å gå av, av sine egne. Det skjer når hun blir en stor nok belastning for organisasjonen. Der er vi snart, men det blir ryggen som gir henne en "face saving" exit. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 "Ledere" av Vallas kaliber greier ikke å gå i seg selv. Hun må bli tvunget til å gå av, av sine egne. Det skjer når hun blir en stor nok belastning for organisasjonen. Der er vi snart, men det blir ryggen som gir henne en "face saving" exit. Men det er en feig sorti, spør du meg. Hun ville fått mer respekt, om hun frivillig gikk av, fordi hun umulig kan lede LO videre... LO, trenger en sterk leder, men ikke en som er totalt uforsonlig. At hun er sykemeldt pga hardkjør, gjør det enda mer sannsynlig at Yssen og resten av gjengen i LO, fortjente sykemelding... 0 Siter
musikeren Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Så inderlig godt at sånne personer av og til får det de fortjener! 0 Siter
nick Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Skrevet 24. februar 2007 Så inderlig godt at sånne personer av og til får det de fortjener! Jammen, vi må jo møte vondt med godt, og fred på jorden og sånn? 0 Siter
Goliath Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Kan se ut som om hele LO trenger en sykemelding snart....om ikke den dama trekker seg frivillig, og med en bitteliten grad av ære igjen - i den grad det ikke allerede er alt for sent. 0 Siter
musikeren Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Jammen, vi må jo møte vondt med godt, og fred på jorden og sånn? Må vi? 0 Siter
nick Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Skrevet 25. februar 2007 Må vi? Vi kan la Valla være unntaket som bekrefter regelen. Man må ha en grense. 0 Siter
Gjest enig, men... Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Enig i innlegget ditt. Godt skrevet. Men jeg skulle gjerne visst hvordan dette eventuelt påvirker Ap og samarbeidet til partiet. 0 Siter
musikeren Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Vi kan la Valla være unntaket som bekrefter regelen. Man må ha en grense. Kan man se den grense under vann? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.