Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Håper inderlig hun tar til vettet!

Slike ledere er ingen tjent med...

Men jeg tror det ikke før jeg får se det!

Skrevet

Håper inderlig hun tar til vettet!

Slike ledere er ingen tjent med...

Men jeg tror det ikke før jeg får se det!

"Ledere" av Vallas kaliber greier ikke å gå i seg selv. Hun må bli tvunget til å gå av, av sine egne. Det skjer når hun blir en stor nok belastning for organisasjonen.

Der er vi snart, men det blir ryggen som gir henne en "face saving" exit.

hidi, the scorpion
Skrevet

"Ledere" av Vallas kaliber greier ikke å gå i seg selv. Hun må bli tvunget til å gå av, av sine egne. Det skjer når hun blir en stor nok belastning for organisasjonen.

Der er vi snart, men det blir ryggen som gir henne en "face saving" exit.

Men det er en feig sorti, spør du meg. Hun ville fått mer respekt, om hun frivillig gikk av, fordi hun umulig kan lede LO videre...

LO, trenger en sterk leder, men ikke en som er totalt uforsonlig. At hun er sykemeldt pga hardkjør, gjør det enda mer sannsynlig at Yssen og resten av gjengen i LO, fortjente sykemelding...

Skrevet

Så inderlig godt at sånne personer av og til får det de fortjener!

Skrevet

Så inderlig godt at sånne personer av og til får det de fortjener!

Jammen, vi må jo møte vondt med godt, og fred på jorden og sånn?

Skrevet

Kan se ut som om hele LO trenger en sykemelding snart....om ikke den dama trekker seg frivillig, og med en bitteliten grad av ære igjen - i den grad det ikke allerede er alt for sent.

Skrevet

Jammen, vi må jo møte vondt med godt, og fred på jorden og sånn?

Må vi?

Skrevet

Må vi?

Vi kan la Valla være unntaket som bekrefter regelen.

Man må ha en grense.

Gjest enig, men...
Skrevet

Enig i innlegget ditt. Godt skrevet.

Men jeg skulle gjerne visst hvordan dette eventuelt påvirker Ap og samarbeidet til partiet.

Skrevet

Vi kan la Valla være unntaket som bekrefter regelen.

Man må ha en grense.

Kan man se den grense under vann?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...