Gå til innhold

Jobbe sammen med samboer/ektefelle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som jobber sammen med samboer/ektefelle? Jeg og samboer har drevet firma sammen i noen år. I tillegg har vi hatt samme jobb gjennom et vikarbyrå ved siden av. Vi har aldri hatt noen problemet med det, er så vant til å jobbe sammen. Syns nesten jeg jobber bedre når jeg vet at samboeren min er i samme bygget. Hva med dere?

Skrevet

Jeg gjorde det inntil nå nylig (jeg skifter jobb nå).

vi så hverandre ikke hele tiden da, men sånn innimellom i løpet av dagen.

Jeg syns det var kjekt jeg, med de små møtene i løpet av dagen.

Men time goes by, og ting forandrer seg jobbmessig, så det vil bli annerledes framover.

Skrevet

Hvis det hadde dreid seg om å drive en gård sammen så kunne jeg tenkt meg det, men ellers ikke.

Da hadde jeg blitt sprø av å gå oppi kjæresten 24/7. Jeg elsker ham og vil gjerne være sammen med ham så mye som mulig, men der går grensa.

Skrevet

Jeg gjør og det går fint. Vi jobber ikke direkte sammen vanligvis, da, men ser hverandre innimellom. Det er jo praktisk å kunne stikke innom og gi beskjeder.

Skrevet

Jeg bor på et øite sted hvor "alle" jobber i samme store bedrift. Aebeidsstokken teller mange ektepar/samboerpar, og jeg kan ukke huske det har voldet noen problemer. Det fleste parene har ikke noe tett samarbeid på jobben; de jobber normalt på hver sin avdeling. Men de kan jo treffes i korridorene.

Noen par har truffet hverandre på jobben. Da har gjerne den ene søkt seg over til en annen avdeling.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...