Gjest togli Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Den siste setningen gledet meg :-) Hehe, gjelder å se lyspunktene også ;-) Vi har iallefall ikke spysjuka *s* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Det høres ut som en lei halsbetennelse. Det går som regel over av seg selv. Får du i tillegg feber bør du kanskje kontakte lege. God bedring! Okei, trodde kanskje man måtte ha pencillin, men da ser jeg det nok litt an. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Rødvin er nok for "snilt". Men du må gjerne drikke det, for kosens skyld. Du fortjener en oppmuntring i kveld :-) Hadde jentefest her hjemme igår kveld, så idag er jeg ikke like lysten på rødvin :-/ 0 Siter
pekkaline Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Forferdelig å ha det sånn! Det går nok an ja.... Min mann hadde en sånn hals for en mnd siden, den varte ei god uke. Han fikk antibiotika. Du har feber også? God bedring!! (fint du slipper å _prate_ her da ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Gonnore i halsen er heller ikke uvanlig i våre orale tider. Selv om legen ikke snakker så høyt om det. Penisillinet tar jo knekken på det, så da kan de late som det er noe annet på gang. Vanligvis får folk det både i halsen og i... Jeg tror ikke jeg har noe i ......, så da er det nok ikke gonore eller syfilis eller noe annet skummelt ;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Hehe, gjelder å se lyspunktene også ;-) Vi har iallefall ikke spysjuka *s* :-) Og ikke er dere innesnødd heller... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Da blir det nok en telefon til legen, ja... _Må_ man ha antibiotika mot halsbetennelse eller kan det gå over av seg selv? Takk for svar - og klem tilbake :-) Du bør ta medisiner! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Forferdelig å ha det sånn! Det går nok an ja.... Min mann hadde en sånn hals for en mnd siden, den varte ei god uke. Han fikk antibiotika. Du har feber også? God bedring!! (fint du slipper å _prate_ her da ) Jeg har ikke feber og formen er egentlig helt som normalt ellers, så jeg tror jeg ser det litt an :-) 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Vi har nok bare rødvin, og tviler på at det hjelper ;-) Gubben min var hos legen nylig med halsbetennelse. Han ble sendt hjem igjen med beskjed om å ta seg en cognac. Han var ikke lite fornøyd der han satt og nippet.. 0 Siter
keinstein Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Jeg tror ikke jeg har noe i ......, så da er det nok ikke gonore eller syfilis eller noe annet skummelt ;-) Er det ikke noe jeg kan by på av elendighetsscenarier i dag? Hvis ikke, så får jeg bare ønske deg god bedring. :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Gubben min var hos legen nylig med halsbetennelse. Han ble sendt hjem igjen med beskjed om å ta seg en cognac. Han var ikke lite fornøyd der han satt og nippet.. Hehe, god grunn for litt ekstra kos ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Du bør ta medisiner! Ok, regner med at legen blir kontakta på mandag dersom dette ikke er bedre til da.. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Er det ikke noe jeg kan by på av elendighetsscenarier i dag? Hvis ikke, så får jeg bare ønske deg god bedring. :-) Du får være glad jeg ikke er hypokonder, for da hadde du nok skremt vettet av meg ;-) 0 Siter
keinstein Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Hadde jentefest her hjemme igår kveld, så idag er jeg ikke like lysten på rødvin :-/ Det har nok hoppa et virus rundt. Tipper en og annen av de andre også har det samme i dag. Alkohol hjelper til å dukke immunsystemet så viruset får mer tak. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 :-) Og ikke er dere innesnødd heller... Hehe, det har du helt rett i :-) 0 Siter
keinstein Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Du får være glad jeg ikke er hypokonder, for da hadde du nok skremt vettet av meg ;-) Difteri? Pytt - pytt. Du skulle vært med i Alaska da... jaja. 0 Siter
Osiris Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Har desverre ikke vademecum, men tror du andre typer munnskyllevann kan funke like bra? Fluorskyllemiddel hjelper vel ikke? Fluor hjelper nok ikke, dersom det ikke inneholder noe annet virksomt enn vann og fluor. Vannstoffhyperoksyd skal også hjelpe på samme måte som Vademecum. Brukes på samme måte også. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Fluor hjelper nok ikke, dersom det ikke inneholder noe annet virksomt enn vann og fluor. Vannstoffhyperoksyd skal også hjelpe på samme måte som Vademecum. Brukes på samme måte også. Jeg har noe som heter Hextridil og som beskrives som "munnskyllevæske til desinfeksjon og rensing av munnhule og svelg". Den kan nok funke :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.