Gå til innhold

Kjempevondt å svelge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den siste setningen gledet meg :-)

Hehe, gjelder å se lyspunktene også ;-)

Vi har iallefall ikke spysjuka *s*

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

12

• hidi, the scorpion

6

• Osiris

2

• Tinkebøtta

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det høres ut som en lei halsbetennelse. Det går som regel over av seg selv. Får du i tillegg feber bør du kanskje kontakte lege.

God bedring!

Okei, trodde kanskje man måtte ha pencillin, men da ser jeg det nok litt an.

Skrevet

Rødvin er nok for "snilt". Men du må gjerne drikke det, for kosens skyld. Du fortjener en oppmuntring i kveld :-)

Hadde jentefest her hjemme igår kveld, så idag er jeg ikke like lysten på rødvin :-/

Skrevet

Forferdelig å ha det sånn! Det går nok an ja.... Min mann hadde en sånn hals for en mnd siden, den varte ei god uke. Han fikk antibiotika. Du har feber også?

God bedring!! (fint du slipper å _prate_ her da :) )

Skrevet

Gonnore i halsen er heller ikke uvanlig i våre orale tider. Selv om legen ikke snakker så høyt om det. Penisillinet tar jo knekken på det, så da kan de late som det er noe annet på gang. Vanligvis får folk det både i halsen og i...

Jeg tror ikke jeg har noe i ......, så da er det nok ikke gonore eller syfilis eller noe annet skummelt ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hehe, gjelder å se lyspunktene også ;-)

Vi har iallefall ikke spysjuka *s*

:-)

Og ikke er dere innesnødd heller...

hidi, the scorpion
Skrevet

Da blir det nok en telefon til legen, ja... _Må_ man ha antibiotika mot halsbetennelse eller kan det gå over av seg selv?

Takk for svar - og klem tilbake :-)

Du bør ta medisiner!

Skrevet

Forferdelig å ha det sånn! Det går nok an ja.... Min mann hadde en sånn hals for en mnd siden, den varte ei god uke. Han fikk antibiotika. Du har feber også?

God bedring!! (fint du slipper å _prate_ her da :) )

Jeg har ikke feber og formen er egentlig helt som normalt ellers, så jeg tror jeg ser det litt an :-)

Skrevet

Vi har nok bare rødvin, og tviler på at det hjelper ;-)

Gubben min var hos legen nylig med halsbetennelse. Han ble sendt hjem igjen med beskjed om å ta seg en cognac. Han var ikke lite fornøyd der han satt og nippet.. ;)

Skrevet

Jeg tror ikke jeg har noe i ......, så da er det nok ikke gonore eller syfilis eller noe annet skummelt ;-)

Er det ikke noe jeg kan by på av elendighetsscenarier i dag?

Hvis ikke, så får jeg bare ønske deg god bedring.

Skrevet

Gubben min var hos legen nylig med halsbetennelse. Han ble sendt hjem igjen med beskjed om å ta seg en cognac. Han var ikke lite fornøyd der han satt og nippet.. ;)

Hehe, god grunn for litt ekstra kos ;-)

Skrevet

Du bør ta medisiner!

Ok, regner med at legen blir kontakta på mandag dersom dette ikke er bedre til da..

Skrevet

Er det ikke noe jeg kan by på av elendighetsscenarier i dag?

Hvis ikke, så får jeg bare ønske deg god bedring.

Du får være glad jeg ikke er hypokonder, for da hadde du nok skremt vettet av meg ;-)

Skrevet

Hadde jentefest her hjemme igår kveld, så idag er jeg ikke like lysten på rødvin :-/

Det har nok hoppa et virus rundt. Tipper en og annen av de andre også har det samme i dag. Alkohol hjelper til å dukke immunsystemet så viruset får mer tak.

Skrevet

Og ikke er dere innesnødd heller...

Hehe, det har du helt rett i :-)

Skrevet

Du får være glad jeg ikke er hypokonder, for da hadde du nok skremt vettet av meg ;-)

Difteri? Pytt - pytt.

Du skulle vært med i Alaska da... jaja.

Skrevet

Har desverre ikke vademecum, men tror du andre typer munnskyllevann kan funke like bra? Fluorskyllemiddel hjelper vel ikke?

Fluor hjelper nok ikke, dersom det ikke inneholder noe annet virksomt enn vann og fluor. Vannstoffhyperoksyd skal også hjelpe på samme måte som Vademecum. Brukes på samme måte også.

Skrevet

Fluor hjelper nok ikke, dersom det ikke inneholder noe annet virksomt enn vann og fluor. Vannstoffhyperoksyd skal også hjelpe på samme måte som Vademecum. Brukes på samme måte også.

Jeg har noe som heter Hextridil og som beskrives som "munnskyllevæske til desinfeksjon og rensing av munnhule og svelg". Den kan nok funke :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...