Gå til innhold

Har alle fått selvangivelsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er da enda 2 mnd til den skal leveres så det har vel ingen hast. :o)

Skrevet

Ikke jeg heller!

Ok, da kommer det nok snart. Følte meg litt utafor som ikke hadde fått, men da er vi iallefall to!

Skrevet

Det er da enda 2 mnd til den skal leveres så det har vel ingen hast. :o)

Hehe - nei forståvidt ikke. Jeg venter jo alltid til siste uka allikavel...

hidi, the scorpion
Skrevet

Ok, da kommer det nok snart. Følte meg litt utafor som ikke hadde fått, men da er vi iallefall to!

Tenk, det er bare oss to i hele Norge som ikke har fått den...

Snufs

Skrevet

Jeg har ikke hørt om en eneste en som har fått den...

Trodde uansett ikke den kom før 29.mars, for før det er det ikke mulig å levere den elektronisk. Kjekt å ha mulighet til det samme dag som den detter ned i postkassa. Det er mulig det bare er i mitt hode det er en sammenheng der da.

Kjenner du noen som har fått den allerede eller?

Skrevet

Trodde uansett ikke den kom før 29.mars, for før det er det ikke mulig å levere den elektronisk. Kjekt å ha mulighet til det samme dag som den detter ned i postkassa. Det er mulig det bare er i mitt hode det er en sammenheng der da.

Ja, de jeg vet om har alle fått den, og det for over en uke siden!

Skrevet

Har ikke fått den og kjenner heller ingen andre som har det :)

Skrevet

Kommer den så tidlig? *forvirret*

Jeg har iallfall ikke sett noen spor av den i postkassa :)

Skrevet

Tenk, det er bare oss to i hele Norge som ikke har fått den...

Snufs

Veeeeeeeeel - nå viser det seg at vi er nok flere enn som så! ;-)

Skrevet

Eg har fått den for eit par veker sidan, men eg er næringsdrivande....

hidi, the scorpion
Skrevet

Veeeeeeeeel - nå viser det seg at vi er nok flere enn som så! ;-)

Ser det! Puster lettet ut!

Skrevet

31. mai skal jeg taste inn alt på Altinn.no, ikke en dag før. Selv om alt er klart. Momsoppgjøret måtte være klart 12.feb, så egentlig var det ingen grunn til å ikke ta det helt ut. Mappene er lukket, og 5 skjema er fylt ut.

Skrevet

I følge skatteetatens side skal "Selvangivelsen for 2006 blir sendt ut fra slutten av mars. Alle skal ha fått den i posten før påske."

Dette gjelder lønnsmottakere og pensjonister.

De som har mottatt nå er Næringsdrivende.

Skrevet

Keinstein fikk meg til å tenke (stjerne i magen til ham)! De jeg vet som har fått har nok alle små foretak tror jeg. Selv om de bare selger litt kunst og konsulenttjenester på si, så er nok det forklaringen!

Caloni Makaroni
Skrevet

Keinstein fikk meg til å tenke (stjerne i magen til ham)! De jeg vet som har fått har nok alle små foretak tror jeg. Selv om de bare selger litt kunst og konsulenttjenester på si, så er nok det forklaringen!

Stjerne i magen til Keinstein? :o Var det noe ålreit gjort, da? *forferdet*

Skrevet

Stjerne i magen til Keinstein? :o Var det noe ålreit gjort, da? *forferdet*

Hehe. Det samme slo meg. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...