bb71 Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Skrevet 24. februar 2007 Stjerne i magen til Keinstein? Var det noe ålreit gjort, da? *forferdet* Ikke kryss - stjerne! Kanskje det var dumt å ha den i margen? 0 Siter
NeaNoor Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Ikke kryss - stjerne! Kanskje det var dumt å ha den i margen? Du skrev jo "i MAGEN"... :-) 0 Siter
bb71 Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Skrevet 24. februar 2007 Du skrev jo "i MAGEN"... :-) Hehe - ja da så! AU! 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Ikke kryss - stjerne! Kanskje det var dumt å ha den i margen? Kryss? *forvirra* Synes ikke det høres greit ut med hverken kryss eller stjerne i magen, jeg. Is i magen skal være bra, har jeg hørt. Min mage er full av popcorn *trøtt* 0 Siter
bb71 Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Skrevet 24. februar 2007 Kryss? *forvirra* Synes ikke det høres greit ut med hverken kryss eller stjerne i magen, jeg. Is i magen skal være bra, har jeg hørt. Min mage er full av popcorn *trøtt* Nei, det var det med magen da... Trekker tilbake både kryss og stjerner i magen! 0 Siter
keinstein Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Keinstein fikk meg til å tenke (stjerne i magen til ham)! De jeg vet som har fått har nok alle små foretak tror jeg. Selv om de bare selger litt kunst og konsulenttjenester på si, så er nok det forklaringen! Mange har sikkert fått stjerner i magen ... 0 Siter
bb71 Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Skrevet 24. februar 2007 Mange har sikkert fått stjerner i magen ... Tja...det spørs om du ikke er den første! 0 Siter
keinstein Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Tja...det spørs om du ikke er den første! Det spørs om ikke spørs om spørsen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.