Gå til innhold

I dag var det min tur...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... til å kaste opp :-(

Fy søren så dårlig jeg var! 3 runder hadde jeg, kanskje ikke så mange, men det var ille nok. Først i 18 tida var jeg såpass at jeg kunne sette meg opp og bytte rom litt. Nå har jeg spist en Biola-yoghurt og en halv mandarin og drukket litt vann og litt saft.

To av barna spøy på onsdag. Trodde faren var over jeg, når ikke flere hadde blitt syke. Men det var min tur i dag....

Fysj! men fohåpentligvis er det over nå.

Skrevet

Det aller verste jeg vet, er å spy, helt grusomt! Håper virkelig du kommer deg og er ferdig nå da! God bedring!

Skrevet

Det aller verste jeg vet, er å spy, helt grusomt! Håper virkelig du kommer deg og er ferdig nå da! God bedring!

Takk! Ja, det er ille når jeg ikke har DOLET i det hele tatt på en sløvedag hjemme, før nå!

Ellers da - mistet dere strømmen? Ungene synes faktisk det er for mye snø nå - de klarer ikke å ake!

Skrevet

Huff da.... De fem niesene og nevøene mine som bor like ved oss, holder på med spysjuka i disse dager. Han ene hadde visst spydd 10 ganger første natta :-(

Ungene mine var sammen med dem ca fire dager før de ble syke, så jeg krysser fingre og tær for at vi er berga!!

God bedring:-)

Skrevet

Hver gang jeg har oppkast tenker jeg på de som er kvalme gjennom hele svangerskapet ;)

Håper du er over det nå da! Det er helt pyton mens det står på.

Skrevet

Takk! Ja, det er ille når jeg ikke har DOLET i det hele tatt på en sløvedag hjemme, før nå!

Ellers da - mistet dere strømmen? Ungene synes faktisk det er for mye snø nå - de klarer ikke å ake!

Vi har hatt blinking i hele dag og nå også. (faller ut av internett iblandt).

Her er det heller ikke noen av ungene som ville ut. Først nå når det har blitt mørkt ute, da ville tulla mi ut og jeg sa nei. (Mørkt og vanskelig å følge med på ho da)

Himmel, nå spiller ho julemusikk!! Haha med snø og alt så kunne det jo vært jul igjen :)

Skrevet

Vi har hatt blinking i hele dag og nå også. (faller ut av internett iblandt).

Her er det heller ikke noen av ungene som ville ut. Først nå når det har blitt mørkt ute, da ville tulla mi ut og jeg sa nei. (Mørkt og vanskelig å følge med på ho da)

Himmel, nå spiller ho julemusikk!! Haha med snø og alt så kunne det jo vært jul igjen :)

Godt dere stort sett har hatt strøm da! tenkte på DEG da de sa på radioen at strømmen var borte flere steder mellom Søgne og Lillesand"

Nå har mannen min kjørt en tur over til foreldrene mine for å måke der. De har veden i garsjen, og har hatt trøbbel med å få tak i den.

I morgen MÅ vi få tatt noen bilden. Vi har bodd her i ti år, og det har ALDRI vært så mye snø før!!!!

Skrevet

Hver gang jeg har oppkast tenker jeg på de som er kvalme gjennom hele svangerskapet ;)

Håper du er over det nå da! Det er helt pyton mens det står på.

Ja, det tenkte jeg også på. Læreen til gutten min var syk i flere måneder i fjor pga ekstrem svangerskapskvalme. Grusomt!

Men jeg følte meg elendig. Kunne ikke ta hånd om ungene i det hele tatt. Mannen min skulle egentlig vært på jobb i dag, men han måtte være hjemme å ha ungene. Så da blir det søndagsarbeid på ham i stedet.

Opprinnelig skulle vi ha reist på vinterferie i dag, men vi har måtte utsette til mandag, pga været og sykdom...

Skrevet

Huff da.... De fem niesene og nevøene mine som bor like ved oss, holder på med spysjuka i disse dager. Han ene hadde visst spydd 10 ganger første natta :-(

Ungene mine var sammen med dem ca fire dager før de ble syke, så jeg krysser fingre og tær for at vi er berga!!

God bedring:-)

Håper dere slipper unna. Ikke noe moro.

Men det er enda verre når det er diaré i tillegg. Vi hardde en runde for ca 5 år siden, og da var det i begge ender.

Grufullt!

Skrevet

Godt dere stort sett har hatt strøm da! tenkte på DEG da de sa på radioen at strømmen var borte flere steder mellom Søgne og Lillesand"

Nå har mannen min kjørt en tur over til foreldrene mine for å måke der. De har veden i garsjen, og har hatt trøbbel med å få tak i den.

I morgen MÅ vi få tatt noen bilden. Vi har bodd her i ti år, og det har ALDRI vært så mye snø før!!!!

Ja jeg har knipset endel rundt her, dette minnet må vi ta vare på. Helt ufattelig!

Jeg har skikkelig overheng fra taket her nå. Ble så fasinert at jeg måtte knipse litt :) Verre var det da taksnøen hang over en strømledning, den stod veldig i spenn, men det gikk heldigvis bra! Knipset det også :)

Stakkars de eldre for tiden ja, fint de har fått barn og svigerbarn som kan trø til.

Skrevet

Håper dere slipper unna. Ikke noe moro.

Men det er enda verre når det er diaré i tillegg. Vi hardde en runde for ca 5 år siden, og da var det i begge ender.

Grufullt!

Ja, det har jeg opplevd en gang. Husker jeg satt på do med spybøtta foran meg *urk*

Skrevet

Ja, det tenkte jeg også på. Læreen til gutten min var syk i flere måneder i fjor pga ekstrem svangerskapskvalme. Grusomt!

Men jeg følte meg elendig. Kunne ikke ta hånd om ungene i det hele tatt. Mannen min skulle egentlig vært på jobb i dag, men han måtte være hjemme å ha ungene. Så da blir det søndagsarbeid på ham i stedet.

Opprinnelig skulle vi ha reist på vinterferie i dag, men vi har måtte utsette til mandag, pga været og sykdom...

Håper ikke mannen din får det på mandag da, så ødelegger det vinterferien!

Satser på at dere holder dere friske og raske slik at dere får en fin ferie!

Skrevet

Ja, det har jeg opplevd en gang. Husker jeg satt på do med spybøtta foran meg *urk*

*dystre minner vekkkes til live*

Hun mellomste var baby da. mannen min var på jobb. En engel av en nabo tok ungene for meg mens jeg ventet på at han eller min mor skulle komme...

Skrevet

Det gjorde jeg natt til forrige onsdag ...

Skrevet

Håper ikke mannen din får det på mandag da, så ødelegger det vinterferien!

Satser på at dere holder dere friske og raske slik at dere får en fin ferie!

Takk for det! nei - jeg håper han og hun mellomste slipper unna nå...

Tror han var virkelig overrasket over hvor dårlig jeg var. Har ikke holdt senga sånn hele dagen på mange år. Han la inn ei tørr loffskive til meg, men den luktet det sånn loff av (*s*) at jeg måtte hive den ut igjen.... Dau cola var helle ikke godt. Kun litt vann.

Og så sa han: " Ja, nå skal ikke du klage på meg hvis jeg blir liggende.....!!!"

:-P

Skrevet

Jeg håper dere er ferdige med det nå.

I familien vår gikk det på rekke og rad i forrige uke - den ene etter den andre. Jeg hadde det verst natt til onsdagen.

Skrevet

God bedring! Sånt noe er pyton. Har siste runde i friskt minne...

Skrevet

Jeg håper dere er ferdige med det nå.

I familien vår gikk det på rekke og rad i forrige uke - den ene etter den andre. Jeg hadde det verst natt til onsdagen.

Du har min medfølelse!

Merkelig ikke å spise i løpet av en hel dag...her satt jeg i går på DOL og la ut om min apetitt og hva jeg spiser :-)

Skrevet

Du har min medfølelse!

Merkelig ikke å spise i løpet av en hel dag...her satt jeg i går på DOL og la ut om min apetitt og hva jeg spiser :-)

Ja - det kommer jo som kasta på en. Jeg var helt "normal" fram til i 22-tida da jeg plutselig følte meg litt småkvalm. En halv time etterpå lå jeg over do og ropte på elgen. Og det ble fem ganger i løpet av natta (pluss diare).

Dagen etter lå jeg og stort sett og sov, og dagen etter der igjen begynte en sakte oppfeting igjen.

Skrevet

Det gjorde jeg natt til forrige onsdag ...

Usj, håper ingen av oss får oppleve det igjen :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...