fresja Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Det aller verste jeg vet, er å spy, helt grusomt! Håper virkelig du kommer deg og er ferdig nå da! God bedring! Det aller verste jeg vet er å ille få spy, men å være kvalm. Da stikker jeg fingrene i halsen, for å få ut noe. Føler meg straks mye bedre. Dette er sikkert ikke å anbefale for de som har tendenser til bulemi. Det er måneder eller år mellom hver gang jeg stikker fingrene i halsen, så jeg regner ikke med at det gjør så mye skade. 0 Siter
fresja Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Det aller verste jeg vet er å ille få spy, men å være kvalm. Da stikker jeg fingrene i halsen, for å få ut noe. Føler meg straks mye bedre. Dette er sikkert ikke å anbefale for de som har tendenser til bulemi. Det er måneder eller år mellom hver gang jeg stikker fingrene i halsen, så jeg regner ikke med at det gjør så mye skade. ..ikke få spy akal selvsagt være ...ikke få spy. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.