Gå til innhold

Har byttet mening om hvem som bør vinne Farmen!

Anbefalte innlegg

Gjest farmen titter du og?
Skrevet

Heiet på Mikkel de første episodene, men nå er min nye favoritt Ole Magnus. Han virker som en rederlig type.Ikke helt sansen for fruen dog, men men,,

Skrevet

Ditto!

Jeg heier også på Ole Magnus. Han er, etter mitt syn, et skikkelig mannfolk. Myk og tøff på samme tid ;-)

Kona er søt hun, men jeg aner engler med "skit på vengan". Spør meg ikke hvorfor ;-)

Skrevet

Jeg synes de er et flott og fornuftig par. Liker også hun som var storbonde nå. Jeg liker best mennesker som står for det de sier, og ikke smisker. Så Mikkel er vel ikke førstefavorrien min ihvertfall.

Gjest liten løve
Skrevet

Heier på Mikkel. Har gjort det hele tida og tror han kommer til å vinne :)

Skrevet

Jeg heiet på Marianne jeg, mye pga sjarmen tror jeg.

Nå vet jeg ikke helt lengre men tror kanskje jeg ønsker at Mikkel eller Ole Magnus vinner.

Skrevet

Ditto!

Jeg heier også på Ole Magnus. Han er, etter mitt syn, et skikkelig mannfolk. Myk og tøff på samme tid ;-)

Kona er søt hun, men jeg aner engler med "skit på vengan". Spør meg ikke hvorfor ;-)

Hvorfor blir forresten Ole Magnus kallt for "presten" på Farmen??

Skrevet

Solveig eller Hanne, pga deres trillende trivelige vesen.

Skrevet

Trillende trivelige vesene, hvor da????

De er jo så sure.

Skrevet

Hanne, er ikke det henne med de røde krøllene? Hun gjør ikke annet enn å baktale alle. Fatter ikke at noen kan være så sleske. Det samme gjelder forresten Mikkel. Selv om de spiller et spill, burde de kunne opptre på en bedre måte. Tenker det er godt pinlig å se seg selv på TV i disse dager....

Heier på Julie(?) jeg, (hun med det rødlige, lange håret). Hun er rederlig og arbeidssom, en verdig vinner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...