Gå til innhold

Madde utringingen

Anbefalte innlegg

Gjest abrahamsen
Skrevet

Madde er den peneste/søteste/mest sjarmerende damen jeg vet om.

Skrevet

Madde er den peneste/søteste/mest sjarmerende damen jeg vet om.

Ho er jo ei nydelig jente ja, helt enig :)

Skrevet

Jeg spurte gubben her om hva han synes, og han likte kjolen veldig godt ;)

Skrevet

Ikke ille synes jeg, har sett betydelig værre ja!

Hun er jo bare søt!

Skrevet

Kjolen er fin den, men jeg personlig ville muligens valgt noe annet i 70-årslag.

Skrevet

Ikke ille synes jeg, har sett betydelig værre ja!

Hun er jo bare søt!

Ufattelig at de skal henge seg opp i den utringingen. Plagsomme journalister som har lite å gjøre kanskje....

Skrevet

Alt kler den smukke.

Madeleine er en av de peneste jentene/kvinnene jeg kan tenke meg. Og den utringningen der kan det være bare misunnelige folk som kritiserer.

Og til anledningen var den også helt kurant.

Skrevet

Kjolen er fin den, men jeg personlig ville muligens valgt noe annet i 70-årslag.

Noen spesiell grunn?

Gjest Ellipse
Skrevet

Flott jente, fin kjole. Nei, jeg ser ingenting galt her!

Gjest abrahamsen
Skrevet

Det er den rosa det er snakk om?

Den er jo bare dritlekker!!Den kjølen hun har på seg på det bildet lenger ned på sida, med hatt, den ville ikke passet i en 70 års dag kanskje.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Madde er da usedvanlig vakker, og alt kler den smukke. Syns kjolen var tekkelig nok for henne. :-)

Skrevet

Ufattelig at de skal henge seg opp i den utringingen. Plagsomme journalister som har lite å gjøre kanskje....

Sikkert ikke så mye å finne sjokkerende i denne verden for en stakkars journalist.

Pupper selger jo godt da, og har man ikke noe å skrive om så får man vel lage noe?

Skrevet

Litt sånn glamour-modell-harry. Det er riktignok in å vise kløft om dagen, men dette var nå engang en 70-årsdag.

Men Madde skal leve resten av livet av å være kjendis, så det gjelder å benytte anledningen til å markere seg.

Når det er sagt, så ser det ut som om det kun er nettavisen her hjemme som har reagert - og det er godt gjort å ta den seriøst. (Så de burde skjønt at nordens værste sladderavis ville klare det).

Skrevet

Madeleine er en moderne prinsesse! Kan ikke forvente at hun kler seg som en tante fordi hun er prinsesse. Det overlater vi til Mette Marit;)

Skrevet

Hun er jo ikke tronarving eller noe og kan godt være så dristig synes nå jeg. :o)

Kløfta på det øverste bildet var forøvrig ikke sååå utfordrende da! Den lengre ned på siden var litt sprekere kan man si! :o)

Skrevet

Søt og flott dame - og idiotiske journalister.

Intet nytt mao....

Skrevet

Jenta er jo nydelig, så hvorfor skal hun ikke understreke det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...