vilde Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Noen spesiell grunn? Vet ikke helt egentlig. Jeg pleier nesten alltid å ha dyp utringning når jeg skal på byen/på fest, så godt mulig jeg ville gjort det i 70-årslag også. Jeg bare forstår at noen mener det kan ta litt av oppmerksomheten bort fra jubilanten. Litt som at man ikke skal ha hvit kjole når man er gjest i et bryllupp, på en måte? 0 Siter
vilde Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Noen spesiell grunn? Når jeg ser tilbake på det var det faktisk ikke så ille. Jeg blingsa litt og så mest på det nederste bildet hvor puppestellet var ved å poppe ut :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Skrevet 25. februar 2007 Når jeg ser tilbake på det var det faktisk ikke så ille. Jeg blingsa litt og så mest på det nederste bildet hvor puppestellet var ved å poppe ut :-) Det nederste var noe i overkant ja, jeg tenkte på det første som jeg synes er helt greit 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.