kaffepiken Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 hehe, neeeiii, jeg fikk lagt ut feil link hehe. *maddes verandaer* Jepp, jeg leste hele artikkelen og kom til at det kunne være et ordspill á la Se og Hør ;o) 0 Siter
pekkaline Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Skrevet 24. februar 2007 Bare hyggelig Pekkaline ;-) Og for all del ... min dypeste medfølelse i disse heftige/uvante dagene dere opplever der nede. Kan du i det hele tatt huske (i din levetid) at det har vært slikt et vær ?? Nei aldri så ekstremt at skoler,busser,butikker, tannleger, sørlands sentret og E18 har vært stengt, og brøytebiler gitt opp småveier. Vi har aldri vært fanget på den måten. Vi har nok hatt snømengden, men ikke fått alt på såå kort tid. Jeg kom meg da heller ikke på jobb torsdag og fredag. Jeg håper på bedring innen mandag. 0 Siter
pekkaline Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Skrevet 24. februar 2007 Jepp, jeg leste hele artikkelen og kom til at det kunne være et ordspill á la Se og Hør ;o) Hehe, ja jeg ser hva du mener 0 Siter
guffelure Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Nei aldri så ekstremt at skoler,busser,butikker, tannleger, sørlands sentret og E18 har vært stengt, og brøytebiler gitt opp småveier. Vi har aldri vært fanget på den måten. Vi har nok hatt snømengden, men ikke fått alt på såå kort tid. Jeg kom meg da heller ikke på jobb torsdag og fredag. Jeg håper på bedring innen mandag. Da ønsker jeg god bedring ... i forhold til været altså ;-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Skrevet 25. februar 2007 Da ønsker jeg god bedring ... i forhold til været altså ;-) Takker og bukker 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.